احتمال حضور Boba fett در فصل جدید سریال Mandalorian

سه‌شنبه 23 اردیبهشت , 1399

شخصیت Boba fettکه یکی از شکارچیان جایزه بگیر مجموعه جنگ ستارگان است، محبوبیت بسیار زیادی در بین طرفداران جنگ ستارگان دارد و اکثر طرفداران علاقه‌ مند هستند که فیلمی فرعی و مستقلی براساس این شخصیت ساخته و منتشر شود. این شخصیت سرانجام قرار است در فصل دو سریال The Mandalorian که توسط شبکه ی دیزنی پلاس پخش می شود حضور داشته باشد و بدون وسیله بازگشت خود به جنگ ستارگان را آغاز کرده است. طبق اخبار منتشر شد، تمورا موریسون، که نقش پدر Boba fett را در اپیزود دوم با عنوان Attack of the Clones بازی کرده بود، برای بازی در نقش پسرش در فصل دوم این سریال وارد بازی شده و قرارداد امضا کرده است است. موریسون نقش شکارچی نخستین را بر عهده می گیرد که جرمی بولاخ  شخصیت آن را در سه گانه اصلی به تصویر کشیده است.

نقش شخصیت Boba fett در سریال

انتظار می رود که Boba fett نقش کمی در این سریال داشته باشد. این شخصیت در فصل اول در قسمت “The Gunslinger”  ظاهر شد، هنگامی که یک شخصیت اسرارآمیز که شبیه به شکارچی نخستین بود به بدن ظاهراً بی جان فنگ شاند (مینگ-نا ون) نزدیک شد. این شخصیت در قسمت های مختلف سریال نیز دیده شده است.

این شرکت سال ها است که تلاش می کند تا یک پروژه درباره ی شخصیت Boba Fett را به حرکت درآورد و کارگردانان جاش ترانک (Chronicle) و جیمز مانگولد (Logan) هر دو در نقطه ای شروع به تولید فیلمی با این موضوع نیز کردند که شایعه شد مایکل B. جردن (پلنگ سیاه) بازیگر اصلی آن است. متأسفانه، نتایج ناامیدکننده باکس آفیس Solo: A Star Wars Story باعث شد که برنامه های یک فیلم درباره ی شخصیت Boba Fett متوقف شود و این فیلم مجدد نتوانست ساخته شود و بار دیگر طرفداران این شخصیت را ناامید کرد.

Boba fett و سریال Mandalorian

در فصل دوم Mandalorian شاهد بازگشت پدرو پاسکال به عنوان یک شکارچی اولیه، جینا کارانو به عنوان کارا دون، کارل واترز به عنوان گریف کارگا، امیلی پرستو به عنوان آرمورر، بیل بور به عنوان مایفلد، مینگ-نا ون به عنوان فنکن شاند و جیانکارلو اسپوزیتو به عنوان موف گیدئون هستیم. این سریال همچنین بعضی از تازه واردها از جمله وزاریو داسون به عنوان جدی آهسوکا تانو و مایکل بایون و ساشا بنکس در نقش های مختلف را به سینما معرفی خواهد کرد. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه جیمی لی کرتیس می تواند نقشی در این سریال داشته باشد، اما حضور این بازیگر هنوز تأیید نشده است.

کارگردانان این سریال عبارتند از دالاس هوارد (کارگردان اژدهای پت)، رابرت رودریگز (کارگردان بچه های جاسوس)، کارل واترز، دیو فیلونی (کارگردان جنگ های کلونی) و جان فاوریو (کارگردان کتاب جنگل). به تازگی مشخص شد که تایکا وایتیتی به دلیل درگیری با آخرین فیلم خود به قسمت های سریال برنگشته است. فاوو بار دیگر در کنار کاتلین کندی، رئیس لوکاسفیلم ، این پروژه را اجرا خواهد کرد. پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.

منبع: thedisinsider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *