احتمال یک کراس اور بین رویداد جدید بازی Fortnite و فیلم جدید هارلی کویین

یکشنبه 6 بهمن , 1398

شرکت بردران وارنر (Warner bros) در صفحه توییترشان یک توییت جدید منتشر کردند که می‌شود از آن نتیجه‌هایی گرفت! مثلا اینکه ممکن است یک رویداد کراس اور بین فیلم جدید هارلی کویین یعنی Birds of Prey و بازی Fortnite وجود داشته باشد.

اطلاعات منتشر شده توسط توسعه دهندگان بازی Fortnite

ناگفته نماند که هر چه هست زیر سر توسعه‌دهندگان خود بازی Fortnite است. چون بعد از اینکه اپیک گیمز (Epic Games) خبرهای جدیدی از فصل دوم بازی Fortnite منتشر کرد توسعه‌دهندگان بازی خودشان حرف از برگزاری یک رویداد دو هفته‌ای زدند، رویدادی برای قبل از شروع فصل جدید بازی!

البته اپیک گیمز هم تاکنون واکنشی به این صحبت‌ها نشان نداد. ولی احتمال زیادی وجود دارد که یک کراس اور بین فیلم Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn و بازی Fortnite باشد یا به هر حال… ما دوست داریم که اینجوری فکر کنیم!

کراس اور بازی Fortnite و فیلم جدید هارلی کویین

شرکت برادران وارنر هم یک فیلم کوتاه از حضور بازیگران Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn برای شرکت در یک رویدادی که مربوط به فیلم است منتشر کرده است و در این فیلم مارگو رابی بازیگر نقش هارلی کویین (Harley Quinn) حضور دارد. بعد از انتشار این فیلم اکانت رسمی بازی Fortnite یک کامنت زیر این پست گذاشت با این مضمون: «به زودی می‌بینیمت هارلی!» شرکت برادران وارنر هم کامنت را بی‌جواب نگذاشته و در پاسخ گفته: «ما که نمی‌توانیم بیش از این صبر کنیم.» پس واقعا یک خبرهایی هست.

اگرچه اینکه اپیک گیمز یا کمپانی برادران وارنر هیچ یک این موضوع را رسما تایید نکرده‌اند باعث شده همچنان همه به قضیه مشکوک بمانند. ما مطمئن هستیم که حوالی زمان اکران فیلم جدید هارلی کویین یک رویداد برایش برگزار خواهد شد، از طرفی تغییر Tinker Town به Gotham City در یک رویداد ویژه با حضور شخصیت بتمن (Batman) را هم یادمان هست. بنابراین احتمال اینکه اپیک گیمز و کمپانی برادران وارنر باز هم بخواهند با هم یک کار جالب بکنند کم نیست.

گذشته از این حرف‌ها بازی پرطرفدار Fortnite تا حالا کراس اورهای جالبی با فیلم‌ های معروف داشته است. مثلا با فیلم‌هایی چون فیلم Avengers: Infinity War، فیلم Avengers: Endgame و فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker. استایل هارلی کویین هم کاملا به استایل کارتونی بازی Fortnite می‌خورد. ولی باز هم از آنجایی که هیچ چیز بعید نیست باید تا شروع شدن خود رویداد صبر کنیم و ببینیم واقعا چه پیش می‌آید. شما درباره این کراس اور چه نظری دارید؟ چیز جالبی می‌تواند باشد… اینطور نیست؟

منبع: www.dualshockers.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *