ادریس البا صداپیشگی Knuckles در سونیک ۲ خواهد بود

چهارشنبه 20 مرداد , 1400

ادریس البا به‌صورت رسمی برای صداپیشگی شخصیت ناکلز به جمع بازیگران و صداپیشگان فیلم Sonic the Hedgehog 2 اضافه شده است.

ادریس البا صداپیشگی Knuckles در سونیک 2 خواهد بود

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Sonic the Hedgehog 2 رسما به پایان رسیده و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران قسمت دوم فیلم Sonic the Hedgehog اضافه شده است. ادریس البا، بازیگر نامزد ۵ جایزه امی با انتشار تصویری به‌صورت رسمی اعلام کرد که صداپیشگی شخصیت ناکلز (Knuckles) را در فیلم سونیک ۲ بر عهده گرفته است. در ادامه می‌توانید این تصویر را که تنها مشت ناکلز در آن مشخص است، مشاهده کنید:

درواقع علاوه‌بر سونیک، در فیلم Sonic 2 قرار است شاهد حضور ناکلز و تیلز نیز باشیم که فعلا صداپیشه Tails مشخص نشده است. پیش از این بازگشت جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی در نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، در فیلم Sonic the Hedgehog 2 تایید و اعلام شده بود. جف فاولر، کارگردان قسمت اول فیلم سونیک، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Sonic the Hedgehog را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده دارد.

ادریس البا بیشتر برای بازی در سریال Luther، فیلم Beasts of No Nation، فیلم Mandela: Long Walk to Freedom، فیلم Pacific Rim، بازی در نقش هیمدال در دنیای سینمایی مارول و فیلم Prometheus شناخته می‌شود که از کارهای اخیر او می‌توان به فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw، فیلم Concrete Cowboy و همچنین بازی در نقش بلاداسپورت در فیلم The Suicide Squad اشاره کرد. فیلم The Harder They Fall، فیلم بعدی البا است که در پاییز امسال از نتفلیکس پخش خواهد شد و همچنین او اخیرا در فیلم Three Thousand Years of Longing به کارگردانی جرج میلر نیز بازی کرده است. البا هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم Beast حضور دارد.

فیلم Sonic the Hedgehog برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. یلم Sonic the Hedgehog در اوایل سال ۲۰۲۰ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۱۹ میلیون دلار در سراسر جهان از جمله ۱۴۸ میلیون دلار در آمریکا فروش کند. طبق این آمار، فیلم سونیک به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی در آمریکا تبدیل شده است.

منبع: THR

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *