انتشار فهرست رسمی بازیگران اصلی سریال The Lord of the Rings توسط آمازون

پنج‌شنبه 26 دی , 1398

در ماه‌های اخیر خبرهای زیادی از پیوستن یا جدا شدن بازیگران به سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ ها) به گوش‌مان رسید. ولی هیچ خبری از یک لیست رسمی و کامل از این بازیگران نبود. حالا آمازون زحمت کشیده و لیستی از بازیگران این سریال فانتزی و جالب را منتشر کرده است که عبارتند از: رابرت آرمایو، مورفید کلارک در نقش گالادریل، مارکلا کاونا در نقش تیرا، جوزف ماورل در نقش اورن، مکس بالدری، اما هوروت، تام باج، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت و چارلی ویکرز. جان دی. پین و پاتریک مک کی هم در این سریال به عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده حضور خواهند داشت و کارگردان دو قسمت اول هم بر عهده خوان آنتونیو بایونا است. کسی که اثر درخشانی چون Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را در کارنامه‌اش دارد.

ارباب حلقه ها

به گزارش ورایتی فیلم‌برداری و ساخت سریال ارباب حلقه ها از فوریه ۲۰۲۰ در کشور نیوزیلند شروع می‌شود که احتمالا یا در بهمن‌ماه یا اسفندماه امسال می‌افتد. احتمالا باید در سال ۲۰۲۱ منتظر انتشار فصل اول این سریال از آمازون باشیم و هیچ اطلاعات دیگری هم از ماجراهای این سریال نداریم! فقط می‌دانیم که سریال ارباب حلقه ها هیچ قرار نیست دنباله‌رو سه‌گانه اصلی ارباب حلقه ها یا داستان هابیت باشد. اینطور که به نظر می‌رسد ماجرای این سریال در دوره دوم جریان دارد. جایی که به آن دنیای افسانه‌ای جی. آر. آر. تالکین می‌گویند و به مدت ۳۴۴۱ سال طول کشیده است. در پایان این دوره شاهد سقوط سائرون به دست انسان‌ها و الف‌ها بودیم. اگر یادتان باشد بخش‌هایی از این نبرد بزرگ در ابتدای فیلم  The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (ارباب حلقه ها: یاران حلقه) دیده شد. فیلمی که پیتر جکسون کارگردانش بود و بعد از نشان دادن این صحنه به سراغ وقایع دوره سوم رفت.

قبل‌تر آمازون گفته بود که اتفاقات سریال The Lord of the Rings قرار است ماجراهای قبل از سه‌گانه اصلی را بیان کند. اما حالا به نظر می‌رسد که نویسندگان این سریال از دوره‌های بسیار قدیمی‌تر شروع به روایت داستان کنند. راستی از تیم نویسندگان سریال چیزی نگفتیم! به جز جان. دی. پین و پاتریک مک کی نویسندگان دیگری چون جنیفر هاتچیسون، جاستین دوبل، جیسون کیهیل، برایان کاگمن، استفانی فولسوم، ران امس و گلنسی مولینز هم برای نوشتن فیلم‌نامه این سریال همکاری خواهند کرد. نظر شما درباره داستان سریال ارباب حلقه ها چیست؟

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *