انتشار پوستر تبلیغاتی سریال Watchmen از شبکه HBO

پوستر تبلیغاتی سریال Watchmen

بالاخره یک پوستر از سریال Watchmen از شبکه HBO پخش شد که در آن زمان شروع پخش سریال را گفتند. تریلر جدید فصل یک این سریال در اواخر تیر ماه امسال توسط شبکه HBO در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹ منتشر شد و با تصاویر جذابش دل همه را برد. از آن تصاویر می‌شد فهمید که دکتر منهتن بازمی‌گردد. ولی هیچ اطلاعی از زمان شروع پخش Watchmen داده نشد. طبق اطلاعاتی که شبکه HBO منتشر کرده پخش سریال Watchmen از مجموعه دی سی  (DC) قرار است از ۲۸ مهر ۱۳۹۸ (۲۰ اکتبر ۲۰۱۹) شروع شود. در پوستر این سریال هیچ اطلاعات جدید دیگری گفته نشده و گویی فقط برای اعلام تاریخ طراحی شده است. اما در تصویر جدیدی که از  Watchmenپخش شده و شما می‌توانید آن را اینجا ببینید می‌بینیم که آنجلا آبار با بازیگری رجینا کینگ هم در داستان حضور دارد:

آنجلا آبار با بازیگری رجینا کینگ

از دیگر بازیگران Watchmen می‌توان جرمی آیرونز در نقش ادرین وایت (آزیمندیس)، دان جانسون در نقش رئیس جاد، تیم بلیک نلسون در نقش Looking Glass، جین اسمارت در نقش مامور بلیک، لوئیس گوست جونیور در نقش Old Man، آدلاید کلمنس در نقش Pirate Jenny، اندرو هاوارد در نقش Red Scare، یحیی عبدالمتین دوم در نقش کال آبراهام، تام میسون در نقش مارکوس ماز (مایم)، فرانسیس فیشر در نقش جین کراوفورد، جیکوب مینگ-ترنت در نقش پاندا، سارا ویکرز در نقش اریکا منسون (Marionette)، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو در نقش لیدی تی (Lady T) و آدلین اسپون را نام برد.

شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی Watchmen هم دیمون لیندلوف است. کسی که سریال‌های موفقی چون The Leftovers (بازماندگان) و Lost (گمشده) را نویسندگی کرده و ساخته است.

فصل اول این سریال از کامیک بوکی به همین نام اقتباس شده که نوشته آلن مور می‌باشد و قرار است در ۱۰ قسمت پخش شود.

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *