یک بازیگر دیگر به بازیگران سریال The Lord of the Rings پیوست: ویل پولتر!

حالا که ویل پولتر با آمازون توافق کرده است دیگر هیچ مانعی بین او و نقش اصلی‌اش در سریال ارباب حلقه‌ ها (The Lord of the Rings) وجود ندارد. نقشی که از آن اطلاعات چندانی نداریم و نمی‌دانیم قرار است کجای ماجرای این لایو اکشن هیجان‌انگیز باشد. خود آمازون هم واکنشی به این خبر نشان نداده است. این کمپانی چندی پیش در فیلمی که منتشر کرد سازندگان سریال ارباب حلقه‌ ها را معرفی کرد. طبق این ویدئو جان دی. پین و پاتریک مک کی شوارنر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی این سریال هستند. خوان آنتونیو بایونا هم قرار است دو قسمت اول این سریال را کارگردانی کند. کسی که کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را هم بر عهده داشته است.

ویل پولتر

ویل پولتر بازیگری ۲۶ ساله است که در هر سه قسمت فیلم The Maze Runner حضور داشته است و فیلم‌ هایی چون The Revenant (از گور برخاسته)، فیلم War Machine (ماشین جنگ)، فیلم Detroit (دیترویت)، فیلم The Little Stranger و فیلم فیلم Black Mirror: Bandersnatch (آینه سیاه: بندر اسنچ) را در کارنامه خود دارد. امسال هم او را در فیلم Midsommar (میدسامر) دیدیم.

کمی قبل‌تر هم خبرهایی از مذاکرات مارکلا کاونا و آمازون برای نقش تیرا در سریال The Lord of the Rings به گوش می‌رسید. اما هیچ خبر جدید دیگری جز همین‌ها که گفته شد از این سریال نیست. فقط در اسفند ماه گفته شد که اتفاقات سریال قرار است در دوره دوم جریان داشته باشند!

مراحل ساخت و فیلم‌برداری سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ ها) قرار است از اول سال ۲۰۲۰ شروع شود و احتمالا در سال ۲۰۲۱ می‌توانیم این سریال مهیج را از آمازون پرایم تماشا کنیم.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *