تاریخ فیلمبرداری دنباله فیلم The Old Guard مشخص شد

جمعه 11 تیر , 1400

شارلیز ترون تأیید کرد که کار نگارش فیلم‌نامه‌ی دنباله‌ی The Old Guard به پایان رسیده است و فیلم‌برداری آن از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

تاریخ فیلمبرداری دنباله فیلم The Old Guard مشخص شد

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس مشغول تولید دنباله‌ای برای فیلم The Old Guard (نگهبانانی از دیرباز) با نقش‌آفرینی شارلیز ترون است. این قطعاً خبر خوبی برای طرفداران به‌حساب می‌آید؛ زیرا پرونده‌ی قسمت اول با یک پایان نفس‌گیر و هیجان‌انگیز بسته شد. شارلیز ترون در گفت‌وگو با ورایتی اظهار داشت که کار نگارش فیلم‌نامه‌ی قسمت بعدی به پایان رسیده است و فیلم‌برداری آن از سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

اطلاعات زیادی از دنباله‌ی فیلم The Old Guard در دست نیست، اما شارلیز ترون در گفت‌وگوی مورد بحث تأیید کرد که مروان کنزاری و لوکا مارینلی باری دیگر برای ایفای نقش‌های جو و نیکی باز خواهند گشت. فیلم نگهبانانی از دیرباز در چهار هفته‌ی نخست اکران ۷۸ میلیون بیننده داشت که آن را به چهارمین فیلم اورجینال محبوب نتفلیکس در تاریخ تبدیل می‌کند. باید توجه داشت که این آمار افرادی را هم که حداقل ۲ دقیقه به تماشای فیلم نشسته‌اند، در برمی‌گیرد.

فیلم The Old Guard که براساس رمانی گرافیکی با همین نام از گرگ لوکا و لیاندرو فرناندز ساخته شده است، ماجرای گروهی از سربازان فناناپذیر را دنبال می‌کند که در پی گرفتن انتقام هستند. شارلیز ترون، کیکی لین، ماتیاس خونارتس، مروان کنزاری، لوکا مارینلی، چیویتل اجیوفور، هری ملینگ و آناماریا مارینکا از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم The Old Guard با سکانس هیجان‌انگیزی به کارش پایان داد که انتظار می‌رود وقایع قسمت بعدی از همان‌جا دنبال شود. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.

منبع: gamespot

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *