حضور بازیگر سریال دکستر در فیلم جان ویک ۴

پنج‌شنبه 21 مرداد , 1400

کلنسی براون، بازیگر فصل جدید سریال Dexter به فیلم John Wick: Chapter 4 اضافه شد.

حضور بازیگر سریال دکستر در فیلم جان ویک 4

کلنسی براون جدیدترین بازیگر حاضر در فیلم جان ویک ۴ محسوب می‌شود. خبر حضور این بازیگر در جدیدترین فیلم مجموعه جان ویک به‌تازگی اعلام شده اما جزییات خاصی از نقش وی به‌دست نرسید است. بااین‌حال چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم جان ویک ۴ در بیانیه‌ای از این گفته از مدت‌ها پیش یکی از طرفداران کلنس براون بوده و حضور وی در سری فیلم‌های جان ویک باعث افتخار این کارگردان است. استاهلسکی همچنین اطمینان دارد که براون حضور موفقی در جهان جان ویک خواهد داشت. کلنسی براون نیز با انتشار تصویری از صندلی کارگردان جان ویک ۴ حضور خود در این فیلم را تایید کرده است.

کلنسی براون در فیلم Thor: Ragnarok صداپیشگی شخصیت سورتور را برعهده داشت، این بازیگر در سریال What If نیز دوباره صداپیشگی این شخصیت را برعهده خواهد داشت. براون در فصل اول سریال The Mandalorian نیز صداپیشگی شخصیت بورگ را انجام داد. وی سابقه بازی را در فیلم Promising Young Woman دارد و در فصل جدید سریال Dexter نیز جلوی دوربین می‌رود. از دیگر فیلم‌های وی می‌توان به The Shawshank Redemption و Highlander و Warcraft و Cowboys & Aliens و Starship Troopers اشاره کرد.

فیلم جان ویک ۴ با بازی کیانو ریوز، ایان مک‌شین، دانی ین، رینا ساوایاما، اسکات ادکینز، لنس ردیک، لارنس فیشبرن و مارکو زارور ساخته می‌شود. جان ویک ۴ در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد. جان ویک ۴ اکنون در دست ساخت است و پس از آن جان ویک ۵ جلوی دوربین خواهد رفت. همچنین یک سریال پیش‌درآمد از مجموعه جان ویک با نام The Continental ساخته خواهد شد. این سریال پیش از این قرار بود در قالب معمول سریال‌های تلویزیون تولید و پخش شود اما سپس مشخص شد که The Continental با بودجه‌ای حداقل ۲۰ میلیون دلاری در سه قسمت نود دقیقه‌ای پخش خواهد شد. این سریال به دوران جوانی شخصیت وینسنت، مدیر شعبه نیویورک هتل کانتیننتال می‌پردازد، ایفای نقش دوران میان‌سالی وینسنت در فیلم‌های جان ویک برعهده ایان مک‌شین است.

منبع: گیم اسپات

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *