حضور رابرت داونی جونیور در سریال جدید HBO

جمعه 25 تیر , 1400

رابرت داونی جونیور قرار است در سریال جدید شبکه HBO که The Sympathizer نام دارد، یک نقش چند شخصیتی را بازی کند.

حضور رابرت داونی جونیور در سریال جدید HBO

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رابرت داونی جونیور پس از پایان بازی در نقش آیرون من در دنیای سینمایی مارول، قرار است در یک پروژه جدید و تلویزیونی حضور پیدا کند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، رابرت داونی جونیور قرار است در سریال جدید شبکه HBO بازی کند که این سریال محدود قرار است براساس رمان The Sympathizer اثر ویت تان نگوین تولید و منتشر شود. این رمان تحسین شده در سال ۲۰۱۶ توانسته بود جایزه بخش ادبیات داستانی پولیتزر را دریافت کند.

رمان همدرد یک اثر جاسوسی دلهره‌آور است که داستان یک جاسوس کمونیست نیمه ویتنامی-نیمه فرانسوی را دنبال می‌کند که پس از پایان جنگ ویتنام در حال زندگی در آمریکا است. شرکت فیلمسازی A24 وظیفه تولید سریال The Sympathizer را بر عهده دارد و هم‌اکنون در حال جستجوی جهانی برای یافتن بازیگر نقش اصلی این سریال که قرار است مقابل داونی جونیور بازی کند، است. رابرت داونی جونیور که برای بازی در نقش شرلوک هولمز در فیلم Sherlock Holmes 3 نیز باز خواهد گشت، قرار است یک نقش چندین شخصیتی را بازی کند که همه شخصیت‌ها، شخصیت شرور آمریکایی هستند.

این شخصیت‌ها شامل نماینده کنگره از اورنج کانتی تا مامور CIA، کارگردان فیلم در هالیوود و غیره می‌شود. طبق گفته ددلاین، داونی جونیور پس از بازنشستگی از بازی در نقش آیرون من، چندین پیشنهاد بازی را دریافت کرده است. بااین‌حال، او به این دلیل پیشنهاد بازی در سریال The Sympathizer را قبول کرده که به داستان سریال علاقه داشته و همچنین قابلیت بازی در نقش چند شخصیتی برای او جذابیت زیادی داشته است. پارک چان-ووک، کارگردان فیلم Oldboy، به‌عنوان کارگردان و شورانر در سریال The Sympathizer حضور دارد. همچنین دان مک‌کلر دیگر شورانر این سریال است.

منبع: گیم اسپات

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *