در فصل سوم Succession همچنان دنیا عاری از کروناست

دوشنبه 15 شهریور , 1400

سریال Succession در فصل‌های اول و دوم مورد تحسین بسیاری از تماشاگرهای خود و منتقدها قرار گرفت. فصل سوم این ساخته‌ی شبکه HBO وجود ویروس کرونا در جهان را در نظر نمی‌گیرد.

در فصل سوم Succession همچنان دنیا عاری از کروناست

فصل سوم سریال Succession بارها تحت تاثیر کووید ۱۹/ویروس کرونا تأخیر خورد. اما در نسخه‌ای از جهان عادی امروز که سریال Succession آن را نشان می‌دهد، خبری از این بیماری نخواهد بود. جسی آرمسترانگ، خالق سریال Succession می‌گوید که فیلم‌نامه‌ی فصل سوم قبل از آغاز این دوران عجیب در جهان نوشته شد. در نتیجه کووید ۱۹ بخشی از آن نیست و سازندگان هم نمی‌خواهند کرونا را وارد داستان کنند.

سارا اسنوک، بازیگر نقش شیو توضیح جالبی برای بی‌توجهی سریال Succession به ویروس کرونا دارد: «این آدم‌ها (شخصیت‌های سریال) خیلی پول‌دار هستند و متاسفانه هیچ‌کدام از افراد واقعا ثروتمند دنیا هیچ‌وقت قرار نبود تحت تاثیر پاندمی قرار بگیرند».

در مارس سال ۲۰۲۰، مارک بلام با ابتلا به کرونا از دنیا رفت. او بازیگر نقش بیل لاکهارت در سریال Succession بود. از آن سو برایان کاکس و الن راک که به ترتیب نقش لوگان روی و کانر روی را بازی می‌کنند، مدتی مبتلا به این بیماری بودند و سپس با گذر زمان بهبود یافتند. فیلم‌برداری فصل سوم باتوجه‌به همه‌ی مشکلات به وجود آمده و محدودیت‌های قانونی، در نوامبر سال ۲۰۲۰ مجددا کلید خورد. سپس وقتی کار فیلم‌برداری داخل شهر نیویورک به پایان رسید، تیم تولید از ماه مِی سال ۲۰۲۱ مشغول فیلم‌برداری فصل سوم سریال Succession شبکه HBO در ایتالیا شد.

منبع: NME

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *