دیگر هیچ راهی وجود ندارد که مرد عنکبوتی در دنیای مارول حضور داشته باشد.

مدیر عامل سونی پیکچرز تونی وینسیکورا در مورد وضعیت کاراکتر اسپایدرمن و حضورش در دنیای مارول حرف‌های جدیدی زده است. اخیرا شاهد خبرهایی بوده‌ایم که می‌گویند والت دیزنی و سونی پیکچرز به توافق نرسیده‌اند و حالا که دیگر نمی‌توانند با هم همکاری کنند پس باید مجموعه فیلم Spider-Man از دنیای مارول و همچنین مجموعه کوین فایگی خداحافظی کند. بعد دیدیم که کمپانی سونی پیکچرز به این خبرها واکنش نشان داد و گفت که خودش تمایل به ادامه همکاری دارد ولی کمپانی والت دیزنی نمی‌گذارد مذاکرات چنانچه باید پیش برود. حالا سونی پیکچرز می‌گوید که دیگر پرونده این مذاکرات بسته شده است و هیچ راهی برای مذاکره دوباره وجود ندارد. البته هیچ معلوم نیست که کاملا ناگهانی همه چیز عوض شود!

فیلم Spider-Man از دنیای مارول

البته وینسیکورا اذعان داشته که با وجود این اختلاف و جدایی رابطه سونی پیکچرز، مارول استودیو و والت دیزنی به خوبی و خوشی برقرار است. اگرچه واکنش طرفداران بسیار منفی بوده است و یک دو دستگی ناخوشایند به وجود آمده است. اصلا خود کوین فایگی هم حالا که دارد روی مجموعه X-Men (ایکس من) و Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) کار می‌کند نمی‌تواند روی فیلم‌ های مرد عنکبوتی هم تمرکز کند.

به هر حال… حقوق ساخت فیلم‌ های شخصیت اسپایدرمن هنوز کاملا در اختیار کمپانی سونی پیکچرز است و از این بابت نگرانی‌ای وجود ندارد. وینسیکورا در این باره گفته است:

ما با فایگی یک همکاری عالی در فیلم‌های Spider-Man داشتیم و البته تلاش کردیم تا راهی برای ادامه یافتن این همکاری پیدا کنیم. کارکنان مارول آدم‌های بسیار خوبی هستند و ما احترام زیادی برای آن‌ها قائل هستیم، اما از طرف دیگر ما هم افراد بسیار خوبی را در اختیار داریم ضمن اینکه کوین فایگی واقعا نمی‌تواند همه کارها را با هم انجام دهد.

وینسیکورا در مورد اینکه آینده مرد عنکبوتی با سونی پیکچرز قرار است چگونه باشد هم اطلاعاتی به اشتراک گذاشته است. سونی پیکچرز فعلا مشغول دنباله فیلم ونوم (Venom) و فیلم موربیوس (Morbius) است، ۵ یا ۶ سریال هم هست که دارد بر اساس انیمیشن Spider-Man‌ پیش می‌رود. وینسیکورا به موفقیتی که انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) داشته و جایزه اسکار را دریافت کرده اشاره می‌کند و اطمینان می‌دهد که سونی پیکچرز می‌تواند در مورد این شخصیت بسیار موفق باشد.

با توجه به این صحبت‌ها بعید نیست که کراس اور شخصیت اسپایدرمن با بازی تام هالند را با ونوم (با بازی تام هاردی) یا موربیوس (با بازی جرد لتو) را ببینیم. باید دید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد و تکلیف این شخصیت محبوب جهانی چه می‌شود.

منبع: ca.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *