ساخت چهار فیلم جدید مارول توسط شرکت دیزنی

سه‌شنبه 9 اردیبهشت , 1399

شرکت دیزنی به تازگی برنامه ی کاری خود را در سال های آینده اعلام نموده است و بیان کرده است که ساخت چهار فیلم جدید مارول در سال ۲۰۲۳ توسط این شرکت تولید خواهد شد. با این حساب انتقام جویان در سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ هشت فیلم جدید خواهند داشت. در سال جاری میلادی پس از برداشته شدن قرنطینه در کشورهای مختلف این کمپانی قرار است تعدادی فیلم جدید را اکران کند که بیوه ی سیاه و مردعنکبوتی ۳ از جمله ی این فیلم ها هستند.

شرکت دیزنی از ساخت چهار فیلم جدید مارول در سال ۲۰۲۳ خبر می دهد

پیش از این، کمپانی Disney اعلام کرده بود که چهار فیلم در سال ۲۰۲۲ اکران می کند که یکی از این فیلم ها پلنگ سیاه ۲ است. با خبر اکران فیلم های جدید در سال ۲۰۲۳ بسیاری از علاقه مندان شروع به گمانه زنی راجع به عنوان احتمالی این فیلم ها کرده اند. به نظر می رسد مرد مورچه ای ۳، بلید، کاپیتان مارول ۲ و نگهبانان کهکشان ۳ جزو فیلم های اکرانی سال ۲۰۲۳ باشند.

همچنین به نظر می رسد که دیزنی در حال ساخت یک فیلم درباره ی گروهی مانند انتقال جویان است که تمام اعضای آن گروه زن هستند. این فیلم از روی کتاب های قهرمانی کمیک بوک ساخته می شود و به نظر می رسد بسیاری از شخصیت های نوپای Marvel مانند ددپول نیز در آن نقشی داشته باشند.

ساخت چهار فیلم جدید مارول توسط شرکت دیزنی

اعلام زمان اکران دیگر فیلم های دیزنی (غیر مارول)

دیزنی برنامه ی اکران بقیه ی فیلم هایش را نیز اعلام کرده است که شامل انیمیشن بسوی جلو از کمپانی پیکسار، لایو اکشن مولان، فیلم جدید جهش یافته ها، انیمیشن روح و رایا و آخرین اژدها است که همگی در سال میلادی جاری اکران خواهند شد. تعدای فیلم بدون عنوان نیز تاریخ اکران دارند که به نظر می رسد جدیدترین فیلم ایندیانا جونز نیز جزو آن ها باشد.

علاوه بر ساخت چهار فیلم جدید مارول، شرکت Disney که تجربه ی مناسبی از اکران فیلم های لایو اکشن و نسخه های جدیدی از انیمیشن های خود (مانند شیرشاه) داشته است، ساخت لایو اکشن ها را در برنامه ی جدی خود قرار داده است و اعلام کرده است که شش فیلم لایو اکشن جدید را در سال ۲۰۲۳ در بیشتر کشورهای دنیا اکران خواهد کرد.

وعده دیزنی به علاقمندان سری فیلم های جنگ ستارگان

همچنین دو انیمیشن نیز در سال ۲۰۲۳ توسط این شرکت به بازار عرضه می شود که یکی از آن ها مربوط به کمپانی Pixar است. این شرکت برای علاقمندان به سری فیلم های جنگ ستارگان نیز خبرهای خوبی دارد و اعلام کرده است که ساخت تعدادی فیلم با این موضوع آغاز شده است و نوید اکران این فیلم ها را در اواخر سال ۲۰۲۴ به علاقه مندان می دهد.

همچنین مجموعه ی ادامه فیلم های آواتار نیز که چند سال پیش اولین قسمت آن نظر بسیاری از بینندگان را جلب کرد و توانست رکورد فروش جهانی را به ثبت برساند، تولید خواهد شد و پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۳ قسمت سوم این مجموعه برای اکران عمومی در سینماهای جهان روی پرده برود. قسمت چهارم و پنج این فیلم در سال های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۷ تولید خواهند شد.

منبع: Cnet.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *