شخصیت بتمن در کراس اور جدید Arrowverse به نام Crisis on Infinite Earths حضور خواهد داشت.

رویداد Crisis on Infinite Earths را که می‌شناسید؟ همان که قرار است جدیدترین و بزرگترین کراس اور دنیای Arrowverse باشد! شبکه CW خبر داده که بتمن قرار است در این کراس اور حضور داشته باشد و بازیگرش هم کسی نیس جز کوین کانروی! کسی که بیشتر به خاطر صداپیشگی بتمن در Batman: The Animated Series (بتمن: مجموعه انیمیشن)  شناخته شده بود. نکته جالب دیگری شبکه CW در اعلامیه‌اش گفته این است که بروس وین در این کراس اور از آینده خواهد بود. پس احتمالا او شخصیت کیت کین (بتوومن) را اصلا ملاقات نخواهد کرد. به هر حال با وجود این اعلامیه شکی وجود دارد! اینکه کوین کانروی می‌خواهد در نقش خود بتمن ظاهر شود یا در نقش بروس وین؟!

شخصیت بتمن

چون گفته شده که برت وارد (بازیگر سابق بتمن) هم در این کراس اور بازی می‌کند. برندان روث هم از دیگر بازیگران این کراس اور است. او که قبلا در سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) بازی کرده می‌خواهد در نقش سوپرمن در Arrowverse ظاهر شود.

البته در این کراس اور یک شخصیت جدید هم داریم: شخصیت بلک لایتنینگ! تا الان دو فصل اول سریال Black Lightning منتشر شده و فصل سومش هم پاییز امسال منتشر می‌شود. این هم اولین باری است که این شخصیت می‌خواهد در یک کراس اور از این مجموعه روی کار بیاید.

کراس اور Crisis on Infinite Earths در ۵ قسمت ساخته خواهد شد. این کراس اور از ۱۷ آذر (مصادف با ۸ دسامبر امسال) در قسمت جدید Supergirl شروع می‌شود و با قسمت جدید سریال Batwoman در ۱۸ آذر (مصادف با ۹ دسامبر امسال) و قسمت جدید سریال The Flash در ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر) ادامه پیدا می‌کند. پایان این رویداد هم در قسمت جدید سریال Arrow (کماندار) و سریال Legends of Tomorrow (که ۲۴ دی امسال منتشر می‌شود.) خواهد بود.

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *