فصل پنجم سریال لوسیفر ۱۶ قسمتی می‌شود!

بنا به گفته شبکه نتفلیکس ۶ قسمت دیگر به خاطر طرفداران به فصل پنجم که آخرین فصل سریال لوسیفر است اضافه می‌شود. خرداد امسال شبکه نت فلیکس خبر داد که فصل پنجم این سریال تمدید می‌شود و این فصل که ۱۰ قسمت دارد و در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود آخرین فصلش است. حالا در جدیدترین اخبار گفته شده که این فصل قسمت‌های بیشتری دارد. این خبر در صفحه رسمی خود شبکه Netflix در توییتر اعلام شده و در توییت Netflix گفته که فصل پنجم لوسیفر در ۱۶ قسمت تولید و منتشر می‌شود. مشخصا طرفداران این سریال با شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدند. چون دانستن اینکه این فصل، آخرین فصل است برای همه بسیار ناراحت‌کننده بود.

سریال لوسیفر

همانطور که می‌دانید فصل چهارم Lucifer هم ۱۰ قسمتی بود و اردیبهشت امسال منتشر شد. فصل اول هم ۱۳ قسمت، فصل دم ۱۸ قسمت و فصل سوم ۲۶ قسمت داشت و شبکه فاکس آن‌ها را پخش کرد. ساخت سریال را تام کاپینوس عهده‌دار شده که در فصل آخر هم حضور خواهد داشت. این سریال یک سریال پلیسی – جنایی – کمدی – درام است و بر اساس یک شخصیت کامیکی (به نام Sandman) ساخته شده است.

از بازیگران Lucifer می‌توان تام الیس، لزلی-ان برنت، لورن جرمن، ایمی گارسیا، ریچل هریس، کوین آلخاندرو، اسکارلت استیوز، تام ولینگ، دی. بی. وودساید، کوین رانکین و ، تریشا هلفر را نام برد. شبکه نتفلیکس به جز لوسیفر، ساخت سریال The Sandman را هم در ماه گذشته تایید کرده و گویا قرار است این سریال پرهزینه‌‌ترین مجموعه تلویزیونی دی سی کامیکس (DC Comics) باشد. نویسنده آن هم آلن هاینبرگ است، کسی که فیلم زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) را هم نویسندگی کرده است.

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *