فیلمبرداری Captain Marvel 2 تا بازگشت ساموئل ال جکسون آغاز نمی شود

پنج‌شنبه 21 مرداد , 1400

سرانجام مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Marvels با بازی بری لارسون آغاز شد و همچنین ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری احتمالا در این فیلم حضور خواهد داشت.

فیلمبرداری Captain Marvel 2 تا بازگشت ساموئل ال جکسون آغاز نمی شود

فیلم Captain Marvel 2 قرار است با نام The Marvels روی پرده‌های سینما برود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Captain Marvel رسما آغاز شده است. بری لارسون، بازیگر نقش کاپیتان مارول در مصاحبه با Sirius XM در روز سه‌شنبه تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Marvels آغاز شده است. لارسون در این مصاحبه در مورد مقیاس و بزرگی این پروژه گفت و در مورد فیلم توضیحاتی ارائه کرده است. لارسون گفت:

«این پروژه واقعا یک تجربه منحصربه‌فرد است. من طرفدار بزرگ دیزنی‌لند هستم و احساس میکنم هر روز دوست دارم به دیزنی‌لند اختصاصی خودم بروم (اشاره به محل تولید فیلم). چون که آن‌ها همه این دنیاهای دیوانه‌وار (محل تولید فیلم و مجموعه‌های ساخته شده) را می‌سازند که هیچکس از آن اطلاعی ندارد و هیچ شخص دیگری نمی‌تواند آن را فعلا ببیند. زمانی‌که فیلم اکران خواهد شد، شما هم آن را خواهید دید، اما فعلا این دنیا فقط مال من است. من در پشت صحنه‌ای هستم که بزرگ‌تر از چیزی است که می‌توانید تصورش را کنید. واقعا چیز ویژه و خاصی است.»همچنین ساموئل ال جکسون تصاویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که خبر از بازگشت نیک فیوری می‌دهد، اما او در این پست به‌صورت شفاف توضیح نداد که منظور او حضورش در فیلم The Marvels است یا او هم‌اکنون در پشت صحنه سریال Secret Invasion حضور دارد.

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو، ایمان ولانی در نقش کامالا خان (میس مارول)، زوی اشتن در نقش شرور و منفی فیلم و پارک سئو-جون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Marvels حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین شایعاتی مبنی‌بر بازگشت جود لا در نقش یان راگ نیز شنیده می‌شود. نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی فیلم The Marvels براساس فیلمنامه‌ای از مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision را بر عهده دارد.

فیلم The Marvels برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. بخش اصلی مراحل فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم Captain Marvel در استودیو فیلمسازی پاین‌وود در باکینگهام‌شر انگلستان انجام خواهد شد و همچنین بخشی دیگر از مراحل فیلم‌برداری فیلم جدید کاپیتان مارول در لس آنجلس و نیوجرسی جلوی دوربین خواهد رفت.

منبع: کولیدر

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *