مارول با جما چان و بری کیوگن برای بازی در The Eternals در حال مذاکره است.

طبق آخرین اخبار از The Eternals دو بازیگر دیگر هم به جمع بازیگران این فیلم اضافه می‌شوند. به گزارش ورایتی جما چان که قبلا ایفای نقش مین – اروا در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) بر عهده داشته برای بازی در فیلم The Eternals از این کمپانی هم در حال مذاکره است. شاید این انتخاب مارول استودیو عجیب به نظر برسد، ولی منابع نزدیک به پروژه گفته‌اند که چان قرار است یک نقش بسیار متفاوت و جدید را بازی کند. اگر این موضوع صحت داشته باشد چان اولین بازیگری می‌شوند که دو نقش متفاوت در دنیای مارول را بازی کرده است.

جما چان و بری کیوگن

چان به جز فیلم Captain Marvel فیلم‌های درخشان دیگری چون Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خیلی مایه‌دار)، Mary Queen of Scots (ماری، ملکه اسکاتلند) و سریال Humans هم در کارنامه خود دارد.

طبق گزارشی که از کولایدر منتشر شده است مارول با کیوگن هم برای بازی در یک نقش مرموز دارد مذاکره می‌کند. کیوگن هم به خاطر ایفای نقش در فیلم‌هایی چون Dunkirk، The Killing of a Sacred Deer (کشتن گوزن مقدس) و American Animals (حیوانات آمریکایی) شناخته شده است. او اخیرا در دو قسمت از سریال Chernobyl (چرنوبیل) و فیلم  Green Knight به کارگردانی دیوید لاری هم بازی کرده است و قرار است در سریال  Y: The Last Man (وای: آخرین مرد) هم بازی کند. از مذاکرات او با مارول هم اطلاعات بیشتری در دست نیست.

از دیگر بازیگرانی که در فیلم The Eternals حضور دارند می‌توان آنجلینا جولی، سلما هایک، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، لورن ریدلوف، لیا مک‌هیو، برایان تایری هنری و دان لی (ما دونگ-سیوک) را نام برد. کارگردانی این فیلم را هم کلوئی ژائو (کارگردان فیلم The Rider (سوارکار) بر عهده گرفته است.

فیلم  The Eternals قرار است در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران شود. فیلم‌برداری و تولید این فیلم هم خیلی زود در استودیو پاین وود لندن آغاز خواهد شد.

منبع: collider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *