مدت زمان فیلم Spider-Man: Far From Home رسماً مشخص شد

چند روز مانده به اکران فیلم Spider-Man: Far From Home اطلاعات تازه ای از این فیلم منتشر شده است.

اسپایدرمن

مطابق با اطلاعات تازه ای که نشریه  British Board Of Film Classification منتشر کرده است، مدت زمان تقریبی فیلم اسپایدر من: دور از خانه حدود ۱۲۹ دقیقه یا دو ساعت و ۹ دقیقه خواهد بود.

از عجیب ترین و قابل توجه ترین نکات ازن عدد این است که اکنون با محاسبات صورت گرفته مجموع مدت زمان تمامی فیلم های سه فاز اول دنیای سینمایی مارول که با این فیلم به پایان می رسد به عدد دقیق ۳۰۰۰ دقیقه می رسد. مطمئناً این عدد یادآور جمله دوستت دارم ۳۰۰۰ (I Love You 3000) تونی استارک در فیلم Avengers: Endgame می باشد و احساسات شدید طرفداران پر و پا قرص مارول را تحریک می کند.

رئیس استودیوی مارول کوین فایگی در فیلم جدیدی که در صفحات اجتماعی خود قرار داده در مورد این فیلم گفته:

 ” ما سال های متعددی برای برنامه ریزی، تولید و پیشرفت عناوین Infinity War، Spider-Man: Far From Home و Endgame صرف کردیم. در واقع این نام ها عناوینی هستند که عصر Infinity از دنیای  MCU را به بلوغ می رساند. هنگام کار روی پروژه Endgame به این نتیجه رسیدیم که بخش پایانی حقیقی دنیای Infinity باید Spider-Man: Far From Home باشد. چون در Endgame ما تونی استارک را از دست می دهیم.

 فایگی در ادامه می گوید:

” رابطه بین پیتر پارکر و تونی استارک در پنج فیلمی که نقش کاراکتر اسپایدر من را تام هالند ایفا کرده اینقدر خاص و عمیق بوده که تمامی هوادارن مشتاقند ببینند زندگی مرد عنکبوتی بدون سایه  سرپرست و مربی همیشگی خودش تونی استارک چطور پیش خواهد رفت و تبدیل به قهرمان واقعی شود که همیشه برایش مهم بوده است.

” این مساله در واقع علت اصلی رابطه تنگاتنگ Avengers: Endgame و Spider-Man: Far From Home است و در واقع دو عضو یک داستان هستند که بدون Far From Home به پایان نمی ‌رسد”.

Spider-Man: Far From Home فاز سوم را در مسیری کاملاً جسورانه به إتمام می برد جایی که پیتر پارکر (تام هالند) را در راه اردویی تابستانه به لندن می بینیم. داستان با قرار گرفتن SHIELD و Nick Fury (Samuel L. Jackson) در مسیر او ادامه می یابد تا از Spider-Man برای یاری کردن  Quintin Beck یا همانMysterio ، در جنگ با دسته ای از هیولاهای ناشناخته به نام Elementals دعوت کنند.

spider-man

کارگردان فیلم Jon Watts  در رابطه با شخصیت پیتر در فیلم می ‌گوید:

” این خاطره را من همیشه به یاد دارم که در کودکی همیشه به دنبال راهی برای جلب توجه بزرگترها بودم تا با من مانند یک فرد بزرگسال برخورد کنند. اما ناگهان آن روز فرا می ‌رسد که متوجه می ‌شوید همه با شما مثل یک فرد بالغ برخورد می ‌کنند. آنجاست که با خودتان فکر می‌کنید: چقدر زمانی که با شما کودکانه برخورد می شد لذت بخش تر بود. و ای کاش می‌ شد به آن دوران برگرشت. اما متاسفانه وقتی این فکر به ذهن شما می رسد که خوب می دانید که هرگز امکان بازگشت نیست.”

Spider-Man: Far from home  سه شنبه آینده در سالن ‌های نمایش شروع به اکران خواهد کرد.

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *