فیلمبرداری فیلم Black Adam از بهار ۲۰۲۱ آغاز می‌شود

سه‌شنبه 29 مهر , 1399

دواین جانسون در صفحه اینستاگرام خود زمان شروع مراحل فیلمبرداری فیلم Black Adam را تایید و اعلام کرد. او همچنین تصویری از پشت صحنه Red notice منتشر کرده است.

مراحل فیلمبرداری black adam

ماه گذشته بود که در جریان رویداد DC FanDome شاهد معرفی فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون بودیم. همچنین چندی پیش اعلام شد که سارا شاهی به جمع بازیگران فیلم Black Adam پیوسته است.

Black Adam یک شخصیت خیالی ابرشرور و برخی اوقات ضد قهرمان است که در کتاب‌های کمیک توسط دی سی کامیکس وجود دارد. در کمیک بوک‌های شرکت دی سی بلک آدام دشمن دیرینه شزم است. همچنین این شخصیت توسط اتو بایندر خلق شده است و برای اولین بار در نخستین جلد از مجموعه کمیک مارول فمیلی از انتشارات فاست کامیکس حضور پیدا کرد.

حال به تازگی دواین جانسون بازیگر نقش Black Adam در صفحه اینستاگرامی خود پستی را منتشر کرده است که به زمان فیلمبرداری این فیلم اشاره می‌کند. بر اساس گفته‌ی دواین جانسون مراحل فیلمبرداری Black Adam از بهار سال ۲۰۲۱ در ایالت جورجینا آغاز خواهد شد. پیش از این فیلمبرداری این فیلم قرار بود تابستان امسال آغاز شود که به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

جانسون هم اکنون در پشت صحنه فیلم Red Notice حضور دارد که تصویری از آن منتشر کرده است. این فیلم اکشن کمدی قرار است از نتفلیکس منتشر شود و در ماه آینده به پایان خواهد رسید. جانسون پس از این در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال Young rock حضور پیدا می‌کند که این فیلم قرار است از شبکه NBC منتشر شود.

علاوه بر جانسون در نقش بلک آدام، شاهد اضافه شدن نوحا سنتینو برای نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج برای نقش هاوکمن و سارا شاهی برای بازی در نقش یک استاد دانشگاه که رهبر یک گروه مخالف نیز است، بودیم.

وظیفه کارگردانی فیلم بلک ادام برعهده ژاومه کویت-سرا خواهد بود. همچنین روروی هاینز وظیفه نوشتن این فیلم را برعهده دارد.

منبع: cinemablend

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *