ونوم ۲ باری دیگر تاخیر پیدا کرد

جمعه 22 مرداد , 1400

سونی یک بار دیگر تاریخ اکران فیلم Venom: Let There Be Carnage را به تعویق انداخت و فیلم مورد انتظار این کمپانی اکنون در تاریخ ۲۳ مهر اکران می‌شود.

ونوم 2 باری دیگر تاخیر پیدا کرد

فیلم جدید ونوم تحت عنوان Venom: Let There Be Carnage با بازی «تام هاردی» در ابتدا قرار بود روز جمعه ۲ مهر ماه اکران شود اما اکنون پخش آن حدود دو هفته با تاخیر همراه می‌شود. با این وجود، زمان اکران فیلم مورد انتظار سونی برای سومین بار با تاخیر مواجه شده است. در ابتدا قرار بود دنباله فیلم Venom اکتبر سال ۲۰۲۰ وارد سینماها شود اما شیوع ویروس کرونا باعث شد پخش آن تا ژوئن ۲۰۲۱ عقب بیفتد.

فیلم Venom: Let There Be Carnage دنباله فیلم Venom از سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود و در آن ادی بروک (تام هاردی) با سیمبیوت (نژاد خیالی بیگانه) دیگری به نام Carnage روبرو خواهد شد که توسط یک قاتل سریالی به نام «کلتوس کندی» با بازی «وودی هارلسون» احیا شده است. در مورد سایر فیلم‌های مشترک سونی و مارول مانند Morbius که قرار است در اول بهمن ماه اکران شود، جزییات زیادی منتشر نشده است.

در حالی که سونی در حال آماده‌سازی جدیدترین فیلم ابرقهرمانی خود است، مارول اطلاعات مشابهی در مورد تاخیر احتمالی فیلم‌های آینده خود از جمله Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings با تاریخ اکران ۱۲ شهریور منتشر نکرده است. موفقیت احتمالی این دو فیلم احتمالا روی زمان پخش فیلم Spider-Man: No Way Home نیز تاثیرگذار خواهد بود که در حال حاضر قرار است ۲۶ آذر ماه منتشر شود و هنوز تریلری از این فیلم به اشتراک گذاشته نشده است.

منبع: پالیگان

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *