پایان فیلمبرداری فیلم Mission: Impossible 7

یکشنبه 21 شهریور , 1400

فیلم‌برداری فیلم “Mission: Impossible 7” علیرغم تاخیر‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و ادامه‌‎ی روند فیلم‌برداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلاخره به پایان رسید.

پایان فیلمبرداری فیلم Mission: Impossible 7

کریستوفر مک کواری کارگردان فیلم؛ در پست اینستاگرام خود از بازیگران و عوامل فیلم برای پشت سر گذاشتن موانع عظیمی که مسیر ساخت این پروژه وجود داشت، تشکر کرد. وی همچنین تصویری را از خود در کنار ستاره و تهیه کننده مشترک فیلم، تام کروز  منتشر کرد. مک کواری در پست خود نوشت:

تنها چیزی که شما نیاز دارید افراد خوب هستند. خطاب به بازیگران و تیم تسلیم ناپذیر و غیرقابل توقف ما؛ باید بگوییم حتی در بهترین شرایط، ساخت این فیلم امری غیرممکن بود. حتی با دیدن آن، نمی‌توانیم آنچه را که به شما انجام داده‌اید باور کنیم. کلمات هرگز نمی توانند به اندازه کافی قدردانی و تحسین ما را بیان کنند نه تنها از شما، بلکه همچنین از عزیزان شما. شما در جهان بهترین هستید.
از بازیگرانی که در قسمت‌های هفتم و هشتم ماموریت غیر ممکن به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به ربکا فرگوسن، سایمون پگ، وینگ ریمز، ونسا کربی، هنری چرنی، همراه با چهر‌ه‌های تازه وارد شیا ویگهام، پام کلمنتیئف، راب دلانی، چارلز پارنل، ایندیرا وارما، کری الوز، مارک گاتیس و ایسای مورالس در نقش شخصیت شرور فیلم اشاره کرد.

از فرانچایز “مأموریت: غیرممکن” در ۲۵ سال گذشته شش فیلم روی پرده سینما رفته‌اند، که دو فیلم اول توانستند فروش خوبی را در گیشه تجربه کردند، قبل از اینکه قهرمان فیلم، ایتن هانت درگیر داستانهای هیجان‌انگیزتری‌ شود، با ساخت هر فیلم به تدریج نظرات منتقدان نیز نسبت به فیلم قبلی بهتر شد و جدیدترین قسمت این سری به نام “فال‌اوت” توانست نظرات بیشتر منتقدین را به خود جلب کند و هم اکنون تایید ۹۷ درصد منتقدان سایت راتن تومیتوز را در اختیار دارد و در عین حال بالاترین فروش کلی در فرنچایز را با بیش از ۷۹۰ میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد.

فیلم “Mission: Impossible 7” قرار است در ۲۷ می سال ۲۰۲۲ روی پرده سینما برود و به دنبال آن فیلم “Mission: Impossible 8” نیز در ۷ جولای سال ۲۰۲۳ به مرحله اکران خواهد رسید.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *