پرنس هری و ویلیام در جنگ ستارگان

پرنس هری و ویلیام در فیلم جنگ ستارگان : آخرین جدای ، ایفای نقش کرده اند.

چندی پیش شایعه ای مبنی بر حضور  پرنس هری و ویلیام در فرانچایز جنگ ستارگان مطرح شد. هیچگاه ابراز علاقه این دو برادر به جنگ ستارگان بر کسی پوشیده نبوده. و حالا به تازگی خبر حضور هری و ویلیام در فیلم تایید شده است. این دو نقش استورم تروپر های دوست داشتنی داستان را ایفا کرده اند. هرچند صحنه ای که دو پرنس بازی کرده اند در نهایت از فیلم حذف شده است. که دلیل آن بسیار جالب است. استورم تروپر ها باید دقیقا ۱۸۰ سانتی متر قد داشته باشند. نه بیشتر و نه کمتر ، در حالی که هری و ویلیام تقریبا ۱۸۷ سانتی متر هستند.

مطلب زیر حاوی اسپویلر برای فیلم جنگ ستارگان : آخرین جدای میباشد.

سکانسی که هری و ویلیام در آن حضور داشتند ، دو استورم تروپری بودند که در آسانسور شخصیت فین و دی جی را همراهی میکردند. که یکی از آنها سیلی به صورت بنسیو دل تورو بازیگر نقش دی جی میزند. اما همانطور در بالاتر دلیلش را اشاره کردیم ، سکانس مربوطه در نهایت جایگزین شده است. جان بویاگا بازیگر نقش فین در این رابطه اظهار نظر کرد. وی گفت ، من جدا ناراحت شدم که به دلیل مشکل قد سکانس پرنس هری و ویلیام در فرانچایز محبوبشان حذف شد. سپس به شوخی اعلام کرد ، اما من جای آنها بودم به فکر بازی در نقش چوباکا که قد بلندتری دارد فکر میکردم.

اما حضور شخصیت های معروف به صورت مخفیانه در جنگ ستارگان امر غیر عادی نیست. برای مثال به قسمت قبلی جنگ ستارگان یعنی نیرو برمیخیزد اشاره میکنیم. سیمون پت نقش اونکار پلات در سیاره جاکو را بازی کرده بود. یا دنیل کریگ ، بازیگر نقش جیمز باند به عنوان استورم تروپر ایفای نقش کرده بود. همچنین ایوان مکگرگور یا همان اوبی وان کنوبی دوست داشتنی، در قسمتی از فیلم دیزی ریدلی را صدا میزند. در جنگ ستارگان : آخرین جدای هم این موضوع ادامه پیدا کرده بود. اشخاصی مانند تام هاردی ، گری بارلو ،جاستین تروکس و حتی جوزف گوردون لویت به ایفای نقش پرداخته اند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *