پوستر جدید فیلم جوکر (Joker) روی جلد مجله Il Venerdi

اگر از طرفداران جوکر باشید احتمالا می‌دانید که اولین نمایش رسمی فیلم جوکر قرار است در هفتاد و ششمین دوره از جشنواره سینمایی معتبر ونیز که از تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور امسال) شروع شده و در ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) پایان می‌یابد باشد. پس باید هر چه زودتر شاهد پوستر این فیلم باشیم. خب بفرمایید. این هم از پوستر:

پوستر جدید فیلم جوکر

این پوستر توسط تاد فیلیپس (کارگردان فیلم) به مجله Il Venerdi داده شده و در آن می‌‌توانید شخصیت اصلی فیلم را ببینید ( جوکر عزیز!). البته تصویر دیگری هم از جوکر منتشر شده در حالی که در اتاق گریم است:

جوکر اتاق گریم

تاد فیلیپس هم کارنامه درخشانی دارد. او برای آثاری چون مجموعه The Hangover (هنگ اور)، War Dogs (سگ‌ های جنگی) و Due Date (موعد مقرر) کار کرده و در فیلم جوکر هم کارگردان و هم نویسنده است (البته اسکات سیلور، کسی نویسنده فیلم ۸ Mile بوده هم در نوشتن فیلم‌نامه به او کمک کرده‌ است.). فیلمبرداری فیلم بر عهده لارنس شر است. او کسی است که مدیریت فیلم‌برداری فیلم‌های گودزیلا (Godzilla: King of the Monsters) و سه گانه The Hangover)) را بر عهده داشته است. طراحی تولید فیلم جوکر هم برعهده مارک فریدبرگ (کسی که طراح تولید فیلم Selma‌ بوده)، تدوینش بر عهده جف گروس (تدوینگرWar Dogs و The Hangover Part III)، طراحی لباس‌هایش بر عهده مارک بریجز (طراحی لباس فیلم‌هایی چون The Artist و Phantom Thread و برنده یک دوره از جایزه اسکار)، تهیه‌کننده‌هایش بردلی کوپر و تاد فیلیپس و تهیه کننده‌گان اجرایی آن ریچارد باراتا، جوزف گارنر و بروس برمن هستند.

حالا با این تیم درخشان قرار است این فیلم ۱۲۲ دقیقه‌ای با درجه سنی R چگونه باشد؟ خدا می‌داند! خود کارگردان و بازیگر اصلی فیلم (واکین فینیکس) که نوید یک چیز خیلی متفاوت را داده‌اند.

دیگر بازیگران فیلم هم عبارتند از: رابرت دنیرو، برت کالن (در نقش توماس وین)، زازی بیتز (در نقش سوفی دوموند)، فرانسیس کانروی (در نقش پنی – مادر جوکر)، مارک مارون، داگلاس هاج (در نقش آلفرد پنی ورث)، گلن فلشلر، شیا ویگهام، بیل کمپ و دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین. فیلم جوکر (Joker) قرار است ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (مصادف با ۱۲ مهر ۹۸) اکران شود.

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *