کتاب کمیک The Witcher Fading Memories رونمایی شد

یکشنبه 2 شهریور , 1399

شرکت دارک هورس کمیک اخیرا تصویری از قسمت اول کتاب کمیک The Witcher Fading Memories منتشر کرده است.

مدتی پیش شرکت دارک هورس اعلام کرده بود که هوادارن The Withcer منتظر یک مجموعه جدید از این شخصیت محبوب باشند. سری کتاب کمیک The witcher Fading Memories قرار بود در سال جاری منتشر شود که به دلیل همه گیری و شیوع ویروس کرونا انتشار این مجموعه عقب افتاد. حال این شرکت با انتشار جلد بسیار زیبای این عنوان نشان داد دوباره دست به کار شده‌اند و قرار است در ماه نوامبر این مجموعه منتشر شود.

کتاب کمیک the witcher fading memories

در مجموعه The witcher Fading Memories قرار است دنیای جدیدی روایت شود که دنباله‌ی سری The Withcer Wild Hunt است. این داستان قرار است به قلم بارتوز استیبور نوشته شود. همچنین تصاویر آن هم توسط آماد میر طراحی شده است.

این داستان به گونه‌ای است که شخصیت گرالت دگرگون شده است. دیگر شکار هیولاها آن سود سابق را ندارد و گرالت به دنبال راه دیگری است تا هم زندگی کند و هم زنده بماند. اما ناگهان درخواستی از شهر توویتز اعلام می‌شود، و  روزنه کوچک امید در دال گرالت روشن می‌شود که شاید دوباره قرار است به اوج بازگردد. در ابتدا به نظر می‌رسد که درخواست آن‌ها واقعی است اما با گذر زمان مشخص می‌شود که چیز مشکوکی در شهر اتفاق افتاده است.

گرالت نیز ترک عادت نمی‌کند و تصمیم می‌گیرد تا ته و توی این ماجرا را در بیاورد و به اصل این ماجرا پی ببرد. حال او باید در این مسیر جان سالم به در ببرد و راهی برای کسب درآمد و گذران زندگی پیدا کند. قسمت اول سری کتاب کمیک The witcher Fading Memories کلا چهار قسمت دارد، قرار است در تاریخ ۲۵ نوامبر سال جاری میلادی منتشر شود. خلاصه داستان رسمی‌ای که از این خط داستانی منتشر شده است ، به شرح زیر است:

تهدید هیولاها کم شده است و ظاهرا از بین رفته است، در این بین گرالت نیز فقیر و افسرده شده است. همیشه زندگی برای ویچرها سخت بوده است اما حال با نابودی هیولاها زندگی بیش از پیش سخت شده است.زمانی که گرالت فرصت‌های جدید زندگی را بررسی می‌کند، یک درخواست از شهردار شهر توویتز به گرالت می‌رسد، یک شهر کوچک که بچه‌های این شهر توسط فاگلت‌ها ربوده می‌شوند… اما از طرف دیگر هم یک چیز در مورد این تهدید درست به نظر نمی‌رسد.

دیدگاه شما کاربران نرد در این باره چیست؟

بیشتر بخوانید: فیلمبرداری فصل دوم سریال The Witcher شبکه نتفلیکس آغاز شد

منبع: comicbook

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *