یکی از بازیگران فیلم Eternals دچار حادثه شد

پنج‌شنبه 4 شهریور , 1400

بری کیوگن، بازیگر فیلم Eternals درحالی‌که در تعطیلات آخر هفته بود، مورد یک حمله در کشور ایرلند قرار گرفته و پس از آسیب دیدگی جدی در بیمارستان بستری شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بری کیوگن، بازیگر نقش درویگ در فیلم Eternals در بیمارستان بستری شده است. طبق خبری که The Sunday World منتشر کرده، کیوگن در شهر گالوی در کشور جمهوری ایرلند در تعطیلات آخر هفته و پس از اینکه در شب بیرون می‌رود، قربانی یک حمله می‌شود. این بازیگر ۲۸ ساله در ساعات اولیه صبح روز یکشنبه در خارج از هتل Galway’s G Hotel پیدا شد که گفته می‌شود او وضعیت بسیار بدی داشته است. در ادامه کیوگن به بیمارستان دانشگاه گالوی منتقل می‌شود و در آن‌جا به‌دلیل صدمات صورت تحت درمان قرار گرفته است.

طبق گفته این منبع، صدمات کیوگن جدی توصیف شده است، اما در حدی نیست که زندگی او را تهدید کند. پلیس شهر گالوی هنوز در حال بررسی این اتفاق است، اما تاکنون هیچ فردی در این رابطه بازداشت نشده است. کیوگن برای فیلم‌برداری فیلم The Banshees of Inisherin به کارگردانی مارتین مک دونا به کشور ایرلند بازگشته بود که در این فیلم با کالین فارل و برندن گلیسون هم‌بازی شده است. گفته می‌شود که کیوگن در اطراف شهر دیده شده و طبق گفته شاهدان، او پیش از وقوع حادثه از یک بار محلی خارج شده بود.

البته در حال حاضر مشخص نیست که این موضوع ارتباطی با حادثه دارد یا فرد یا گروهی به‌دنبال دزدی از او بوده‌اند. هنوز نمایندگان کیوگن یا فرد نزدیکی به او واکنشی به این قضیه نداشته است و در حال حاضر اطلاعات بیشتری هم در دسترس نیست و نمی‌توان قضاوت درستی در مورد حادثه کرد و تنها می‌توان امیدوار بود که کیوگن سریع‌تر سلامتی خود را به‌دست بیاورد و به فیلم‌برداری فیلم The Banshees of Inisherin بازگردد.

کیوگن بیشتر برای بازی در فیلم Dunkirk، فیلم The Killing of a Sacred Deer، فیلم American Animals و دو قسمت از سریال Chernobyl شناخته می‌شود و فیلم The Green Knight، جدیدترین فیلمی است که از او منتشر شده است. در ادامه فیلم Eternals در آبان امسال روی پرده‌های سینما خواهد رفت و همچنین شاهد حضور او در فیلم The Batman نیز هستیم که این فیلم قرار است اسفند امسال اکران شود. کیوگن اخیرا در سریال Masters of the Air جلوی دوربین رفته بود.

منبع: CBM

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *