تانوس در قسمت جدید انتقام‌جویان شخصیت قدرتمندی خواهد داشت

اخیرا با انتشار دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame اخبار زیادی در خصوص این فیلم شکل گرفته است و هواداران دنیای مارول در حال رد و بدل کردن فرضیات خود در مورد قسمت جدید انتقام‌جویان هستند. طرفداران دنیای مارول می‌توانند انتظار بالایی از شخصیت Thanos در Avengers: Endgame داشته باشند. شخصیت Thanos در  Avengers: Endgame، نتیجه تلاش همه جانبه سازندگان برای ساخت سری انتقام‌جویان در طول یک دهه در جهان سینمایی مارول است.

به دنبال این اتفاقات مجله سینمایی Empire نیز فیلم جدید Avengers: Endgame را مورد بررسی قرار داده است. بر روی جلد شماره جدید مجله Empire تانوس یا همان تایتان دیوانه نمایش داده شده است و صفحه اینستاگرام m.c.u.n نیز تصویر این مجله را در آخرین پست خود کار کرده است. جلد این مجله شامل چند نشانه در مورد تانوس است.

تانوس در کجله امپایر

تانوس با زره قدرتمند خود باز می‌گردد

در تریلر Avengers: Endgame به نظر می‌رسد Thanos یک بار دیگر زره‌ای که او را نابودکننده‌ترین قدرت در جهان مارول کرده است، را به تن می‌کند. Thanos به این زره برای رویایی دوباره با انتقام‌جویان نیاز دارد تا برای جلوگیری از قدرتمند شدن این قهرمانان از آن استفاده کند. تایتان دیوانه با استفاده از این زره و دستکش قدرتمندش نمی‌گذارد زندگی و صلح به جهان مارول باز گردد.

هواداران ممکن است متوجه مورد جالب‌تری از شخصیت Thanos نیز بشوند، زیرا اگر به تصویر دقت کنند، خواهند دید که دستکش در دست تانوس کاملا آسیب دیده است، در حالی که قبل از این دستکش تانوس یکبار از بین رفته بود.

البته، این تصویر تنها یک اثر هنری است و احتمالا تصویر دقیقی از Thanos که مخاطبان او را در فیلم آینده Avengers می‌بینند، نخواهد بود. این موضوع نیز قابل درک است زیرا مارول با توجه به محرمانه بودن جزئیات فیلم اقدام به انتشار تبلیغات و جذب مخاطبان می‌کند و جزئیات فیلم را لو نمی‌دهد.

تانوس

قسمت جدید انتقام جویان به زودی به نمایش در خواهد آمد

کارگردان‌های قسمت جدید Avengers: Endgame آنتونی و جو روسو خواهند بود و ستارگان این فیلم نیز بازیگران سرشناس زیر هستند:

رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک روفالو، کریس هومسورث، اسکارلت یوهانسون، جرمی رنر، دن چیدن، پل رود، بری لارسون، کارنگ گیلان، دانایی گوریرا، بنیاد وانگ، جان فاوریا و برادلی کوپر، با همراهی جینس پالترو و جاش برولین. Avengers: Endgame احتمالا در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ به نمایش درخواهد آمد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *