تشویق ۸ دقیقه‌ای فیلم جوکر در ونیز!

بله! پریروز بعد از اینکه نمایش فیلم جوکر (Joker) در جشنواره فیلم ونیز به پایان رسید تماشاگران ۸ دقیقه ایستادند و این اثر تاد فیلیپس را تشویق کردند تا از او و دیگر عوامل فیلم قدردانی کرده باشند. حین تشویق هم تاد فیلیپس (کارگردان فیلم)، واکین فینیکس و زازی بیتز (از بازیگران فیلم) روی صحنه آمدند تا به ابراز احساس تماشاچیان جواب بدهند و تشکر کردند. الان دیگر همه انتظار اسکار از این فیلم دارند چون جوکر توانسته است نظر منتقدان سینمایی را هم جلب کند. خود آلبرتو باربرا (کسی که مدیر هنری جشنواره فیلم ونیز است) از فینیکس (بازیگر نقش جوکر) به عنوان یکی از کسانی که استحقاق گرفتن جایزه اسکار را دارند نام برده است. حالا باید ببینیم که این فیلم چگونه قرار است جوایز ونیز در سال ۲۰۱۹ را درو کند.

تشویق ۸ دقیقه ای فیلم جوکر

در فیلم Joker دیگر خبری از بتمن یا شخصیت‌های دیگر دنیای کامیک نیست. درست است که شخصیت جوکر نشات گرفته از کامیک بوک هاست ولی در این فیلم شاهد چیزی متفاوت از دنیای جوکر در کتاب‌ های کامیک هستیم. اتفاقات این فیلم رویدادهای سال ۱۹۸۱ در گاتهام را روایت می‌کند. زمانی که آرتور فلک یک استندآپ کمدین ناموفق است و مدام از سمت جامعه و افراد تحقیر می‌شود. این وقایع باعث می‌شود که آرتور فلک شخصیتی غمگین با مشکلات عمیق روحی و روانی داشته باشد و به نوعی نمادی از نیهیلیسم باشد. فینیکس (بازیگر نقش جوکر) هم در کنفراس مطبوعاتی این فیلم ابراز کرده که نشان دادن این شخصیت کار دشواری است و او دوران سختی را برای بازی کردن این نقش پشت سر گذاشته است. خصوصا که او نمی‌خواسته جوکری که هیث لجر در فیلم شوالیه تاریکی (The Dark Knigh) بازی کرده ارائه دهد.

فیلم جوکر قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) اکران شود و بعد از پشت سر گذاشتن جشنواره فیلم ونیز، جشنواره فیلم تورنتو را در پیش دارد. بازیگران این فیلم افرادی چون واکین فینیکس (بازیگر اصلی)، رابرت دنیرو، برت کالن، زازی بیتز، فرانسیس کانروی، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج، دانته پریرا اولسون، شیا ویگهام و بیل کمپ هستند که تیم درخشانی روی صحنه فیلم ساخته‌اند.

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *