خبر خوش ساخته شدن جومانجی ۴

شنبه 23 فروردین , 1399

چهارمین قسمت از سری فیلم های جومانجی  قرار است ساخته شود. این چیزی است که کارگردان قسمت اول این سری گفته است.

مجموعه فیلم های جومانجی تاکنون طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا کسب کرده‌اند و حالا بعد از ساخته شدن قسمت سوم آن٬ همه منتظر این هستند که بدانند قسمت چهارم جومانجی ساخته می‌شود یا خیر. جواب این سوال مثبت است. بیایید از جزییات این خبر بیشتر بدانیم.

قسمت چهارم جومانجی ساخته می‌شود.

قسمت اول از سری فیلم های جومانجی در سال ۱۹۹۵ اکران شد و همان موقع طرفداران زیادی کسب کرد. ولی تا مدت زیادی خبری از قسمت های بعدی این فیلم نشد. در نهایت در سال ۲۰۱۷ دیدیم که قسمت دوم آن با نام Jumanji: Welcome to the Jungle (به جنگل خوش آمدید) اکران شد و نظر منتقدان را جلب کرد. این شد که سنگ بنای ساخته شدن قسمت سوم یعنی Jumanji: The Next Level (مرحله بعد) هم گذاشته شد. فیلمی که توانست ۷۹۷ میلیون دلار در سراسر دنیا بفروشد و موفقیت بزرگی برای سازندگانش محسوب شود.

راستی حتما یک سری به فروشگاه نرد بزنید.

حالا جیک کاسدان کارگردان تایید کرده که قسمت جدید فیلم جومانجی ساخته می‌شود. این خبر خصوصا در این وضعیت که ویروس کرونا همه‌گیر شده است می‌تواند دنیای بی‌رمق سینما را سرحال آورد. کاسدان گفته:

ما قبل از همه‌گیر شدن ویروس کرونا صحبت‌های ابتدایی را برای ساخته قسمت بعدی از این مجموعه با عواملش کردیم و قرار است بعد از تمام شدن بیماری کار را شروع کنیم.

خبر خوش ساخته شدن قسمت چهارم جومانجی

این صحبت‌ها نشان می‌دهد که مثل تمامی آثار سینمایی دیگر فیلم جومانجی هم از کرونا تاثیر پذیرفته است. جیک کاسدان در ادامه گفته:

من هم امیدوار هستم و هم می‌دانم که این نسخه جومانجی هم مانند دو قسمت قبلش هیجان‌انگیز خواهد بود.

این کارگردان تاکید کرده که فیلم هنوز در مراحل ابتدایی‌اش است و بخش بزرگی از کار انجام نشده باقی مانده است. پس حالاحالاها نباید انتظار خبر یا چیزی داشته باشیم!

کاسدان قبلا صحبت‌هایی پیرامون حضور روری مک کین (بازیگر سریال Game of Thrones) در نقش Jurgen the Brutal (نقش یک شخصیت شرور در قسمت دوم جومانجی) کرده بود. اینطور که به نظر می‌رسد کاسدان بدش نمی‌آید اطلاعاتی بروز بدهد البته اگر بگذارند! نظر شما درباره چهارمین قسمت از سری فیلم های جومانجی چیست؟ به نظرتان این قسمت هم می‌تواند مثل قسمت‌های قبلی هیجان‌انگیز باشد؟

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *