در پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier چه می‌گذرد؟

چهارشنبه 4 دی , 1398

تصاویر جدیدی که از پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier منشر شده‌اند نشان‌دهنده صحنه‌هایی اکشن از سریال هستند. صحنه‌هایی که بارون زیمو، شارون کارتر، باکی بارنز و سم ویلسون درش حضور دارند.

در هفته‌ای که گذشت شاهد انتشار تصاویری از پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier در استودیوی فیلمسازی آتلانتا بودیم که اتفاقا در آن‌ها هم بارون زیمو، باکی بارنز و سم ویلسون حضور داشتند. حالا باز هم با یک سری تصاویر جدید دیگر از همان افراد در این سریال دنیای سینمایی مارول سورپرایز شده‌ایم. اینطور که پیداست قرار است مراحل ساخت و تولید سریال فالکون و وینتر سولجر در همان آتلانتا ادامه پیدا کند. این صحنه‌های اکشنی هم که در ادامه خواهید دید در هفته گذشته فیلم‌برداری شده‌اند.

همانطور که می‌بینید سباستین استن (بازیگر نقش وینتر سولجر یا باکی بارنز)، آنتونی مکی (بازیگر نقش فالکون یا سم ویلسون) و دنیل برول (بازیگر نقش هلموت زیمو) در این صحنه‌ها حضور دارند و انگار بارون زیمو به باکی و سم حمله کرده‌اند. البته در جریان این حادثه گویا شارون کارتر (با بازی امیلی ونکمپ) هم حضور دارد. حالا دیگر خودتان حدس بزنید در سریال فالکون و نگهبان زمستان چه خبر است! چون عوامل فیلم اطلاعات بیشتر دیگری از این عکس‌ها منتشر نکرده‌اند.

شاید بشود گفت که کارتر و باکی بارنز می‌خواسته‌اند بارون زیمو را تعقیب کنند که ناگهان بارون زیمو با حمله‌اش آن‌ها را غافلگیر کرده است.

در سریال The Falcon and the Winter Soldier وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا و دزموند چیام هم حضور دارند. فیلمنامه این سریال را دریک کولستاد نوشته است. دریک کولستاد کسی است که نوشتن فیلمنامه هر سه قسمت فیلم John Wick را در کارنامه‌اش دارد. کارگردان سریال هم کاری اسکاگلند باسابقه است. او قبلا بعضی از قسمت‌های سریال The Handmaid’s Tal (سریال سرگذشت ندیمه) را کارگرانی کرده و حالا قرار است ۶ قسمت از سریال The Falcon and the Winter Soldier را هم کارگردانی کند. سریالی که باید در پاییز سال ۲۰۲۰ منتظر پخش شدنش از سرویس استریم دیزنی پلاس باشیم.

نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ یعنی چه ماجراهایی می‌تواند در انتظار فالکون و وینتر سولجر باشد؟

منبع: www.justjared.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *