رالف اینترنت را خراب می‌کند یکی از بهترین انیمیشن‌‌های حال حاضر است.

انیمشین رالف اینترنت را خراب میکند

رالف اینترنت را خراب میکند

درست است که “رالف اینترنت را خراب می‌کند” امسال نتوانست در اسکار جایزه‌ای بدست بیاورد اما مرد عنکبوتی در شب اهدای جوایز اسکار گفت: مرد عنکبوتی در سال جاری اسکار بهترین انیمیشن را به دست آورد، اما همه فراموش کردند که از تیم بازاریابی  Ralph Breaks the Internet را برای انتشار خانگی موفق تقدیر کنند.

حتی در برخی مناطق، بر روی برچسب های تبلیغی Ralph Breaks the Internet در قفسه های فروشگاه نوشته شده بود که این انیمیشن برنده آکادمی اسکار ۲۰۱۹ است. یک کاربر توییتر یک پلاکارد را در جاده ای در ایندیانا پیدا کرده و آن را در توییتی “بزرگترین سوتی” تیم بازاریابی این انیمیشن نامیده است.

“رالف اینترنت را خراب می‌کند” نظر منتقدان را به خود جلب کرده است

از انیمیشن “رالف اینترنت را خراب می‌کند” در تاریخ ۵ نوامبر سال جاری (۱۴ آبان) در سینمای ال کاپیتان (El Capitan Theatre) که در بلوار هالیوود، رونمایی شد و توانسته است امتیاز ۷۱ را از بین ۳۹ نقد فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به دست آورد. یکی از اتفاقات مهم و جالبی که در داستان این انیمیشن رخ داده، این است که شخصیت آیرون من و همچنین اعضای گروه فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) هم در این اثر حضور دارند.

رالف

خلاصه داستان “رالف اینترنت را خراب می‌کند”

داستان « رالف اینترنت را خراب می کند » درباره دوستی عمیق بین رالف ( با صدای جان سی ریل ) و وانلوپی ( با صدای سارا سیلورمن ) می باشد. وانلوپی که در بازی « شوگر راش » به درجه استادی رسیده، به یکباره یکی از قطعات اش دچار می شود و این اتفاق سبب ورود رالف و وانلوپی به دنیای اینترنت برای یافتن قطعه شود. دنیای بزرگی که وانلوپی متوجه می شود در آن می تواند هیجان بیشتری را تجربه کند و این موضوع دقیقاً در نقطه ماقبل رالف قرار دارد.

اگر چه Ralph Breaks the Internet برنده موفق به کسب اسکار بهترین انیمیشن نشد اما توانست ۵۱۴.۵ میلیون دلار ناخالص از اجرای خود بدست آورد. Ralph Breaks the Internet به کارگردانی رابرت مور و فیل جانسون، در حال حاضر در دسترس کاربران قرار گرفته است. ویژگی های صوتی این انیمیشن توسط John C. Reilly, Sarah Silverman, Taraji P. Henson, Gal Gadot, Jane Lynch, Ed O’Neill  و تقریبا همه صداگذاران کمپانی دیزنی ضبط شده است.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *