مزایده لباس‌های سریال Daredevil و Iron Fist؛ یک مزایده غم انگیز

بله! لباس‌های سریال Daredevil به مزایده گذاشته شد و البته شورانرهای سابق این سریال آن لباس‌ها را خریدند. از آنجایی که ساخت سریال‌ های مارول توسط شبکه نتفلیکس Netflix متوقف شد، مدیران بخش تلویزیونی هم تصیم گرفتند در یکی مزایده همه لباس‌هایی که به سریال‌ های Daredevil، Iron Fist و Luke Cage مربوط هستند را به فروش برسانند. بعد از این اقدام شوارنرهای سابق سریال Daredevil (بی باک) یعنی استیون اس‌دی‌نایت (Steven S. DeKnight)و اریک اولسون Oleson Erik در صفحه توییتر خود گفتند که در این مزایده حضور پیدا کرده‌اند و لباس‌های مت مرداک را خریده‌اند.

مزایده لباس های سریال Daredevil و Iron Fist

استیون اس دی نایت برای اولین لباس Daredevil (به رنگ قرمز و مشکی) ۵۵ هزار دلار پرداخت کرده است و اریک اولسون هم لباسی که متعلق به آخرین مبارزه مت با ویلسون فیسک است را خریده است.

به این ترتیب طرفداران این سه سریال همان یک ذره امیدی را هم که برای ادامه این‌ها از طرف سرویس جدید دیزنی (Disney+) داشتند با مزایده و فروش لباس‌ها از دست دادند. اگرچه ۳ فصل اول سریال Daredevil همچنان در دسترس طرفداران این سریال قرار دارد. حالا باید دید که چه سرنوشتی در انتظار ادامه این سریال‌هاست.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *