پیش‌بینی‌ها درباره افتتاحیه فیلم Joker

بعد از اکران فیلم انتقام جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame) حالا همه می‌خواهند بدانند کمیک بوک بعدی که فیلمش ساخته می‌شود چه می‌کند. چه کسی بهتر از جوکر؟ فعلا که همه پیش‌بینی کرده‌اند افتتاحیه فیلمی که از این آنتاگونیست محبوب ساخته می‌شود رکورد افتتاحیه دو فیلم قبلی دنیای دی سی را بشکند. این یعنی یک رقابت تنگاتنگ با Aquaman (آکوامن) و Shazam (شزم)!

در حال حاضر پیش‌بینی‌ها رقمی بین ۶۰ تا ۹۰ میلیون دلار برای فروش فیلم جوکر در اولین هفته اکرانش را نشان می‌دهد. در یکی پیش‌بینی دقیق‌تر هم گفته‌اند محتمل‌ترین رقم ۷۷ میلیون دلار است و همین رقم است که فیلم جوکر را در رتبه‌ای برتر از فیلم آکوامن با ۶۷.۸ میلیون دلار فروش و فیلم شزم با ۵۳.۵ میلیون دلار فروش قرار می‌دهد.

افتتاحیه فیلم Joker

این پیش‌بینی‌ها بر اساس اولین واکنش‌ها نسبت به تریلرهای منتشر شده از فیلم جوکر صورت گرفته است.

پروژه این فیلم اهمیت زیادی برای سازنده اش تاد فیلیپس (Todd Philips) دارد. همچنین برای واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) که نقش اصلی‌اش را بازی می‌کند. طرفداران هم مشتاقانه منتظر اکران هستند. شایان ذکر است که این فیلم برای اکران در ۱۲ مهر (۴ اکتبر) امسال برنامه‌ریزی شده است. البته با وجود اینکه این فیلم هنوز اکران نشده همه احتمال نامزدی فینیکس برای اسکار را می‌دهند و منتقدانی مثل کامرون بیلی (Cameron Bailey) ضمن اینکه از این فیلم تعریف و تمجید می‌کنند آن را با کارهای مارتین اسکورسیزی  (Martin Scorcese) مقایسه می‌کنند!

Joker قرار است در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو و همینطور جشنواره ونیز هم اکران شود. این فیلم یک داستان اورجینال و مستقل است. پیش از این هم فیلیپس سعی کرده بود که درباره این شخصیت ماجراجویی‌هایی بکند. مثلا در فیلم آرتور فلک که روایت مردی بود که مورد اعتنایی جامعه واقع شده بود. حالا ادامه این ماجراجویی منجر به ساخت جوکر شده و اینجا دیگر با یک مطالعه دقیق و داستانی هشداردهند از زندگی جوکر طرف هستیم. تاد فیلیپس خودش با همکاری اسکات سیلور (Scott Silver) فیلم‌نامه فیلم جوکر را نوشته است و خودش هم آن را کارگردانی می‌کند. تهیه‌کنندگان این فیلم هم خود تاد فیلیپس و بردلی کوپر (Bradley cooper) هستند. در لیست تهیه‌کنندگان اجرایی هم نام ریچارد باراتا  (Richard Baratta)، جوزف گارنر (Joseph Garner) و بروس برمن (Bruce Berman)دیده می‌شود.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *