چه اتفاقی برای سپر کاپیتان آمریکا افتاده است

سپر کاپیتان آمریکا، موضوعی که چند روزی است در صدر اخبار نرد های دنیا دست به دست میشود.

تریلر جدید “انتقامجویان : جنگ بینهایت” به تازگی پخش شده است. عموما بخش جذاب راجب فیلم های بلاک باستر تئوری های قبل از اکران فیلم میباشد. شاید باورش سخت باشد اما از همین تریلر های یک یا دو دقیقه ای ، صد ها صفحه خبر ، سوال و نظریه استخراج میشود. نمونه بارز این مساله فرانچایز جنگ ستارگان میباشد. که هر ثانیه از تریلر آن ساعت ها بحث و جدل بوجود می آورد. اما فرانچایز عظیم مارول یعنی انتقامجویان هم از این قضیه مستثنی نیست. به خصوص وقتی موضوع راجب به قهرمان اصلی و رهبر گروه انتقامجویان ، کاپیتان آمریکا باشد.

در هر دو تریلری که دیدیم ، کاپیتان آمریکا از نوع جدیدی سپر که پلنگ سیاه در واکاندا برای او ساخته است استفاده میکند. همانطور که احتمالا میدانید سپر معروف کاپیتان آمریکا توسط هاوارد استارک ، پدر تونی استارک ساخته شده است. در زمان جنگ جهانی دوم هاوارد با استفاده از فلز بسیار کمیاب وایبرانیوم ، سپر را ساخت. طبق گفته هاوارد ، این مقدار وایبرانیوم تنها مقدار موجود در کل دنیا میباشد که در ساخت سپر مصرف شده است. در فیلم جنگ داخلی دیدیم که تونی استارک خاطب به کاپیتان آمریکا گفت تو لیاقت اون سپر را نداری. و استیو راجرز هم سپر را رها میکند تا با باکی بارنز از مهلکه فرار کند. اینکه تونی استارک با سپر کاپیتان چه کرده است از سوال های بدون جواب است.

در فیلم “اسپایدر من” اشاره کوچکی به سپر کاپیتان آمریکا میشود. جایی که کمپانی استارک در حال اسباب کشی است. اشاره میشود که پروتوتایپ سپر جدید کاپیتان آمریکا هم جزء وسایلی است که دارد جابجا میشود. اما چیزی که فعلا در تریلر ها دیدیم، استیو راجرزی کاملا متفاوت است. بدون سپر، بدون لباس معروفش و صد البته ریشی که گذاشته است. ممکن است در قسمت اول انتقامجویان کلا خبری از سپر کاپیتان آمریکا نباشد. و یا شاید تانوس سپر کاپیتان را شکسته است و او متوسل به پلنگ سیاه شده تا سپر جدیدی برایش بسازد. نکته آنکه در واکاندا مقادیر بسیار زیادی وایبرانیوم پیدا میشود. به هر حال همه اینها سوالهایی است که تا زمان اکران فیلم باقی میماند. اما به نظر می آید قطعا در فیلم جواب این سوال را خواهیم یافت.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *