دیزنی هزینه محتوا استریم خود را افزایش می دهد

دیزنی هزینه محتوا استریم خود را افزایش می دهد

دیزنی اخیرا مشخص کرده می‌خواهد در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار صرف تولید محتوا برای سرویس استریم خود کند. و این یعنی ۸ میلیارد دلار افزایش بودجه نسبت به سال گذشته میلادی. دیزنی در سال ۲۰۲۱ حدود ۲۵ میلیارد دلار در بخش محتوای استریم خود هزینه کرد و اکنون این مبلغ به ۳۳ میلیارد دلار رسیده است. در یک مقایسه ساده، غول استریم دنیا یعنی نتفلیکس بودجه‌ای معادل ۱۴ میلیون دلار در اختیار داشت.

سرویس دیزنی‌پلاس طی ۲۰۲۱ محتوای بسیار هیجان‌انگیز و متنوعی ارائه کرد؛ وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان، لوکی، چه می‌شد اگر… و هاکای تنها لیست مرتبط با دنیای سینمایی مارول بود. از سوی دیگر عناوینی چون Book of Boba Fett ماه آینده از راه می‌رسد و مجموعه‌هایی نظیر Star Wars: Visions و Bad Batch دنیای جنگ ستارگان را گسترش داده‌اند.

 

دیزنی هزینه محتوا استریم خود را افزایش می دهد

 

در زمینه انتشار فیلم، دیزنی رویکرد متفاوتی در سرویس استریم خود داشت و سعی کرد اغلب به اکران سینمایی وفادار بماند. با این حال تاکنون شاهد اکران مستقیم برخی فیلم‌ها مثل Black Widow (بیوه سیاه)، Cruella (کروئلا) و Jungle Cruise (گشت و گذار در جنگل) در آن بوده‌ایم.

طبق اطلاعات منتشر شده، می‌دانیم دیزنی برنامه دارد حدود ۵۰ فیلم سینمایی (چه از طریق سینماها و چه سرویس استریم خود) در سال ۲۰۲۲ اکران کند که توسط استودیوهای مارول، پیکسار، فاکس قرن بیستم، والت دیزنی پیکچرز و لوکاس‌فیلم ساخته می‌شوند. همچنین ۶۰ سریال بدون فیلم‌نامه، ۳۰ سریال کمدی، ۲۵ سریال درام، ۱۵ مینی‌سریال، ۱۰ سریال انیمیشنی و ۵ فیلم تلویزیونی در برنامه‌ دیزنی‌ قرار دارند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *