فصل چهارم سریال Manifest توسط نتفلیکس ساخته می شود

یکشنبه 7 شهریور , 1400

پس از اینکه شبکه NBC از لغو ادامه پخش سریال Manifest خبر داد، حالا نتفلیکس به‌صورت رسمی از احیا و ساخت فصل جدید این سریال محبوب خبر داده است.

فصل چهارم سریال Manifest توسط نتفلیکس ساخته می شود

ماه خرداد امسال بود که شبکه NBC از لغو ادامه تولید و پخش سریال Manifest پس از سه فصل خبر داد. این خبر باعث شوکه شدن طرفداران این سریال محبوب شد و از آن زمان طرفداران سریال لیست پرواز در تلاش بودند تا این سریال توسط شبکه دیگری احیا شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این تلاش‌ها نتیجه داده است. شبکه نتفلیکس رسما اعلام کرد که حق پخش سریال Manifest را دریافت کرده و این سریال را برای فصل چهارم تمدید کرده است.

فصل چهارم سریال Manifest قرار است فصل پایانی آن باشد، اما خبر خوب برای طرفداران سریال لیست پرواز این است که نتفلیکس دستور ساخت ۲۰ قسمت از فصل چهارم این سریال را صادر کرده است که احتمالا فصل چهارم سریال مسافران در دو بخش ۱۰ قسمتی تولید و از این سرویس استریم پخش خواهد شد. سریال Manifest توسط بخش تلویزیونی برادران وارنر تولید می‌شود که با‌توجه‌به محبوبیت بالا و استقبال فوق‌العاده کاربران از سه فصل اول سریال لیست پرواز روی نتفلیکس، این خبر شاید خیلی باعث غافلگیری طرفداران نشده باشد.

سریال Manifest داستان مسافران و خدمه یک هواپیمای مسافری را روایت می‌کند که پس از ۵ سال از هنگام اعلام مرگشان، پیدا می‌شوند. جف ریک وظیفه ساخت سریال مسافران را بر عهده دارد که در توییتر از تمامی طرفداران بابت تلاش خود برای احیا سریال تشکر کرد. او برای ساخت فصل چهارم و پایانی این سریال نیز باز خواهد گشت. ملیسا راکسبرا، جاش دالاس، آتنا کارکانیس، جی.آر. رامیرز، لونا بلیز، جک مسینا، پروین کائوور، مت لانگ و هولی تیلور، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Manifest حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: marca

محصولات مرتبط