آغاز فیلمبرداری Deadpool 3 از سال ۲۰۲۲

یکشنبه 17 مرداد , 1400

به گفته‌ی رایان رینولدز فیلم‌برداری فیلم “Deadpool 3” به احتمال ۷۰% از سال آینده شروع خواهد شد.

آغاز فیلمبرداری Deadpool 3 از سال 2022

پس از انتشار تریلر جدید واکنش ددپول و کورگ به فیلم “Free Guy” بود ، اشتیاق طرفداران برای دیدن قسمت بعدی ددپول بیشتر شده اشت و آن‌ها بی‌صبرانه منتظر شنیدن اخبار جدیدی در مورد فیلم “Deadpool 3” هستند.

رایان ررینولدز در گفتگو با سایت کلایدر فاش کرد که هر روز با نویسندگان فیلمنامه، وندی مولینو و لیزی مولینو-لوگلین روی متن فیلم کار می‌کند تا آن را هر چه زودتر تکمیل کنند. وی در این باره گفت:

این یک کار روزانه است. در نوشتن شما باید وقت زیادی بگذارید تا کار را انجام دهید و تنها پس از پایان، آنرا کنار بگذارید، من هم همراه با خواهران مولینوکس مشغول کار روی متن فیلم‌نامه هستم که بسیار عالی است. آنها فوق العاده با استعداد و باهوش هستند. دنیای فیلم را درک می‌کنند و می دانند چگونه وقتی همه انتظار یک اتفاق خاص را دارند به نوعی خلاف آن عمل کنند،  این کار بسیار سرگرم کننده بوده است.
وقتی از رینولدز در مورد فیلم‌برداری “Deadpool 3” در سال آینده سوال شد، وی ابتدا در دادن پاسخ قطعی به این سوال مردد بود، اما در ادامه تأیید کرد که ۷۰ درصد احتمال دارد که فیلمبرداری این فیلم به طور بالقوه از سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

نمی‌دانم درصد شانش این کار چقدر است؟ نمی‌توانم درصدی به آن اختصاص دهم. اما می‌گویم احتمال آن ۵۰/۵۰ است، شاید؟ ما واقعاً در حال تولید فیلم هستیم و به خوبی داریم آن را شکل می‌دهیم. ولی اینکه زمان فیلم‌برداری دقیقاً چه ماهی است مشخص نیست؟ آگوست؟ یا سال آینده؟ من می‌گویم احتمال ۷۰% سال آینده است.
پس از اینکه شرکت دیزنی مالکیت استودیوی قرن بیستم فاکس را به دست آورد، آینده فیلم بعدی ددپول در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. خوشبختانه در اوایل سال جاری، کوین فایگی، رئیس استودیو مارول سرانجام تأیید کرد که روند ساخت قسمت بعدی ددپول متوقف نشده است. وی همچنین به طرفداران اطمینان داد که این دنباله نیز مانند دو فیلم قبل برای گروه سنی بزرگ‌سالان (R) رده‌بندی شده است.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *