آغاز فیلمبرداری John Wick 4

پنج‌شنبه 10 تیر , 1400

وین دیزل در اوایل این هفته اعلام کرده بود بازگشت سینما احساس خوبی دارد. به همین منظور در چند وقت گذشته روند فیلمبرداری چندین عنوان از جمله فیلم جان ویک ۴ و Aquaman 2 آغاز شده است.

آغاز فیلمبرداری John Wick 4

شرکت Lionsgate به قدری از فرانچایز «جان ویک» راضی بود که در هفته افتتاحیه فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum خبر از چهارمین فیلم این عنوان دادند. در حالی که قرار بود فیلم چهارم و پنجم بدون وقفه فیلمبرداری شود، همه‌گیری ویروس کرونا روند تولید آن را یک سال به عقب انداخت.

هم اکنون قرار است فیلم جان ویک ۴ در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) در سینماها اکران شود و Lionsgate اعلام کرد که فیلم چهارم اکنون در دست تولید است. در حالی که هر قسمت از فیلم‌های جان ویک فیلمبرداری خود را از یک سال قبل از اکران آغاز می‌کنند، چهارمین فیلم این مجموعه اکنون کمتر از ۱۱ ماه تا زمان اکران فاصله دارد. قرار است فیلمبرداری این فیلم در فرانسه، آلمان، شهر نیویورک و ژاپن انجام شود.

کیانو ریوز در این فیلم به همراه لارنس فیشبرن، رینا ساوایاما، شامیر اندرسون، بیل اسکاشگورد و دانی یِن حضور پیدا خواهد کرد و کارگردان این فیلم نیز چاد استاهلسکی خواهد بود.

از طرفی دیگر فیلم Aquaman and The Lost Kingdom که قرار است از تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) در سینماها اکران شود، ۱۸ ماه پیش از اکران خود روند تولید را آغاز کرده است. «جیمز وان» کارگردان فیلم اصلی Aquaman در سال ۲۰۱۸، تصویری را در اینستاگرام خود منتشر کرده که خبر از آغاز فیلمبرداری فیلم جدید می‌دهد.

اولین فیلم Aquaman در گیشه جهانی بیش از ۱.۴ میلیارد دلار درآمد کسب کرد و همچنان پردرآمدترین فیلم دی‌سی محسوب می‌شود. تا جایی که به جزئیات مربوط می‌شود، اطلاعات زیادی درباره دنباله آینده این فیلم در دست نیست. «پیلو اسبک» بازیگر دانمارکی که بیشتر برای ایفای نقش «یورن گریجوری» در سریال Game of Thrones شناخته می‌شود، اوایل سال جاری در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم بود.

همچنین ریان جانسون روز گذشته اعلام کرد که روند تولید فیلم Knives Out 2 در سواحل گرم مدیترانه یونان آغاز شده است. مانند Aquaman برای برادران وارنر، فیلم Knives Out نیز یک دارایی پردرآمد برای نتفلیکس محسوب می‌شود که به نظر می‌رسد نقش زیادی در تقویت بخش فیلم‌های این سرویس داشته باشد. نتفلیکس حقوق دو فیلم Knives Out 2 و Knives Out 3 را با بیش از ۴۵۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

منبع: variety

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *