آیا با وجود کرونا فیلم Wonder Woman 1984 اکران خواهد شد؟

پنج‌شنبه 7 فروردین , 1399

واندر وومن ۱۹۸۴ هم برای خود جریان هایی دارد. با وجود عقب افتادن اکران یک سری فیلم ها یا تمایل آن‌ها به عرضه دیجیتالی شک و شبهاتی در خصوص اکران فیلم Wonder Woman 1984 پیش آمده است که در این خبر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

تاثیر ویرس کرونا بر اکران فیلم های سینمایی

شیوع ویروس کرونا دنیای سینما و تلویزیون را تا حد زیادی تحت تاثیر خود قرار داده است. در عین حال که تیم‌های فیلمبرداری دارند یکی یکی کار خود را تا آرام شدن اوضاع به تعویق می‌اندازند برخی بازیگران هم خبر از مبتلا شدن‌شان به این ویروس کرونا را می‌دهند. در این میان شاید ساده‌ترین انتظاری که از کمپانی‌های فیلمسازی برود این باشد که اکران فیلم‌های جنجالی خود را تا حد ممکن عقب بیاندازند تا از تجمع مردم جلوگیری شود. درست است که تمامی این اقدامات منجر به ضرر کردن آن‌ها می‌شود ولی این که آن‌ها برای جان انسان‌ها ارزش قائل هستند بسیار ستودنی است. حالا استودیو برادران وارنر تصمیم گرفته رویکرد متفاوتی در پیش بگیرد!

ویروس کرونا و اکران واندر وومن ۱۹۸۴

اکران فیلم واندر وومن ۱۹۸۴

این استودیوی پرسابقه اعلام کرده که بر خلاف شایعات فیلمش را اکران می‌کند و معلوم نیست بخواهد برای عرضه دیجیتالی این فیلم هم‌زمان با اکران برنامه‌ای داشته باشد یا خیر.

این تصمیم تا اینجا مخالف رویکرد کمپانی‌های دیگر بوده است. کمپانی‌هایی که فیلم‌های خود را حتی زودتر از برنامه قبلی‌شان به شکل دیجیتال عرضه کردند تا شاید کمکی به اینکه مردم در خانه بمانند کرده باشند. انیمیشن Onward از استودیو پیکسار آخرین مثال بارز این موضوع بود و با وجود اینکه فقط ۲ هفته از اکران شدنش می‌گذشت نسخه دیجیتالی‌اش در پلتفرم‌های گوناگون عرضه شد.

پس این اخبار شایعاتی برای فیلم واندر وومن مطرح شد که حاکی از پخش این فیلم در پلتفرم‌های پخش فیلم آنلاین مثل HBO Max بود. این شایعات توسط منابع معتبری مطرح شد و کمپانی برادران وارنر را برآن داشت تا فورا شایعات را طی مصاحبه‌شان با وب سایت اینی وایر تکذیب کنند و بگویند که فیلم‌شان را در سینما اکران می‌کنند.

پس تاریخ اکران فیلم Wonder Woman 1984 همان ۱۶ خرداد می‌ماند. البته باید دید که در آن تاریخ سینماها بسته هستند یا خیر. چون اگر بسته باشند جایی نمی‌ماند که واندر وومن بخواهد اکران شود. اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم هم باید بگوییم که عرضه دیجیتالی فیلمی به این بزرگی به طور مستقیم واقعا تا اینجا سابقه نداشته است.

حالا کسی هم برادران وارنر را مجبور نکرده که حتما سر همان تاریخ فیلم‌شان را عرضه کنند! آ‌ن‌ها می‌توانند تاریخ اکران را موکول به سال ۲۰۲۱ کنند. کاری که آثار دیگری مثل جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های سریع و خشن انجام داد و باعث شد نه سیخ بسوزد نه کباب! فقط سود کردن از فیلم کمی عقب می‌افتد که در مقایسه با اهمیت جان انسان‌ها این امر قابل چشم‌پوشی است.

شما در مورد اکران فیلم واندر وومن چه نظری دارید؟ به نظرتان کمپانی وارنر بروز آخر چه تصمیمی خواهد گرفت؟

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *