آیا جوکر فینیکس با بتمن پتینسون کراس آور خواهند داشت؟

خب مسلما طرفداران بدشان نمی‌آید شاهد یک کراس آور با حضور جوکری که واکین فینیکس بازی کرده و بتمنی که رابرت پتینسون بازی کرده باشند! ولی واقعا قرار نیست هیچ ارتباطی بین این دو شخصیت پیش بیاید. فیلم Joker و فیلم The Batman اصلا به هم مرتبط نیستند و این دو بازیگر هم قرار نیست مقابل هم بازی کنند.

فیلم جوکر این روزها نظر بسیاری از افراد را جلب کرده است. بازیگر این شخصیت معروف دنیای دی سی واکین فینیکس است. این فیلم در جشنواره فیلم ونیز جایزه اصلی را به دست آورد و منتقدان هم عکس‌العمل‌های بسیار مثبتی به آن نشان دادند. حالا خیلی‌ها دوست دارند بدانند این جوکر آن جوکری می‌شود که بتمن حسابش را برسد یا نه؟ خب… کارگردان Joker (تاد فیلیپس) این موضوع را به طور کامل رد کرده است و در گفتوگویی که با ورایتی داشته است در جواب این سوال که آیا جوکر این فیلم با بتمن رابرت پتینسون در یک کار مشترک حضور خواهند داشت؟ قاطعانه گفته است: خیر. مطمئنا نمی‌شود.

جوکر فینیکس با بتمن

البته نه که فیلیپس این موضوع را غیرممکن بداند. به هر حال قرار است شخصیت‌های دیگری بر پایه شخصیت جوکر در آینده در دنیای دی سی شکل بگیرد. اما این جوکر مطمئنا در فیلمی که مت ریوز کارگردانی می‌کند (یعنی همان فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون) حضور نخواهد داشت. او گفته:

کیمک بوک ها برای ما درست مثل کارهایی که از آثار شکسپیر اقتباس می‌کنند هستند. همانطور که می‌شود هملت‌های مختلفی خلق کرد در آینده هم ممکن است جوکرهای مختلفی ببینیم.

البته اینکه فیلم جوکر اثری جدا از فیلم‌های بتمن است قبلا هم در اخبار دنیای دی سی گفته شده است ولی طرفداران همچنان امیدوار بودند که این دو شخصیت را در کنار هم ببینند. بماند که بازه زمانی که هر یک از این فیلم‌ها در آن بازه شکل می‌گیرند هم مزید بر علت شد! فیلم جوکر قرار است در اوایل دهه ۱۹۸۰ رخ بدهد و فیلم بتمن در دهه ۱۹۹۰. پس اینکه طرفداران حدس زدند که ممکن است اثری مشترک از این دو شخصیت تهیه شود چندان هم بیراه نبوده است.

تا امروز فیلم جوکر بازخوردهای خیلی مثبتی داشته است. مثلا منتقد سایت IGN به این فیلم امتیاز کامل داده است و در موردش نوشته است:

در این فیلم یک عملکرد فوق‌العاده از واکین فینیکس می‌بینیم که واقعا شایسته اسکار است. او کاملا شخصیتیش را درک کرده است و شما برای دیدن این فیلم نیازی به خواندن کتاب‌ های کمیک ندارید. چون فقط با دیدن فیلم شناخت زیادی نسبت به شخصیت جوکر پیدا می‌کنید. این فیلم یک اثر سینمایی عالی در دنیای Batman است و نیاز به ساخته شدنش واقعا حس می‌شد. حس شما بعد از تمام شدن فیلم احتمالا شبیه به حس من خواهد بود: ناآرام و مشوش طوری که حاضر هستید تا چند سال آینده درباره این فیلم و احساس‌تان صحبت کنید.

مراحل تولید فیلم بتمن هم با شرکت برادران وارنر دارد به خوبی پیش می‌رود. گویی قرار است در این فیلم شخصیت‌هایی چون زن گربه‌ ای (Catwoman)، ریدلر (Riddler)، پنگوئن (Penguin) و دو چهره (Two-Face) حضور داشته باشند و رابرت پتینسون هم اخیرا از مذاکرات خود با کریستوفر نولان (خالق سه گانه شوالیه تاریکی) خبر داده است.

منبع: au.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *