آیرونمن به فضا میرود

“تونی استارک”برای فیلم جدید انتقام جویان لباس جدیدی به تن خواهد کرد.همینطور که کم کم به اکران این فیلم نزدیک و نزدیک تر میشویم اطلاعات جدیدی پیرامون این فیلم و کاراکترها منتشر میشود.بعضی از طریق تریلر ها و برخی بر اساس تولیدات و تصویر های مرتبط منتشر شده.مثل مورد پیش رو.
دو تصویر بر روی دو تیشرت در مورد این فیلم به چاپ رسیده است.
اولی گانتلت را با هر شش سنگ نشان میدهد.اما دیگری قهرمانان ما را که قرار است در مبارزه برابر “تانوس” قرار گیرند را به تصویر کشیده.

با توجه به تصاویر منتشر شده از قبل نه نظر میرسد که تغییرات لباس جدید پیراهن که روی این تی شرت دیده میشود منطقی باشد. چرا که در چند عکس منتشر شده دیدیم که “رابرت دانی جونیور” رآکتوری را به خود حمل میکرد. همینطور قطعا لباس تنس هم دارای قابلیت های جالبتری خواهد بود.

البته که از روی عکس یک تیشرت نمیتوان اطمینان حاصل کرد. اما مطمئناْ شاهد تغییرات عمده ای در لباس آیرون من خواهیم بود. صد البته که تصاویر تریلر رکورد شکن فیلم چیز خاصی را به ما نمایش نمیدهند. اما نبرد رو در روی تانوس با آیرون من و همچنین صحبتهای کوین فیس رئیس استودیو مارول (که گفته بود بعضی از کاراکتر ها در فیلمهای پیش رو به پایان خود خواهند رسید) طرفداران را برای آینده این ابرقهرمان دوست داشتنی نگران تر از قبل میکند.

“اسپایدر من” با لباس جدیدش,”گروت” جوان,”راکت” و ”تور” با موهای کوتاه و هر دو چشمش,”دکتر استرنج” و “بلک ویدو” با موهای روشن روی تی شرت دیده میشوند. اما نکته جالب لباس آیرومن است. لباسی با اسلحه ای بزرگتر,با یک سر شلیک کننده و چند شمشیر جدید و جالب. در پشت لباس چند پرتاب کننده دیده میشود که به نظر میرسد برای دسترسی تونی استارک به فضا طراحی شده باشند.به نظر میرسد انتخاب این لباس بر اساس طرحی در “آیرون من دست نیافتنی” که توسط دیوید مارکز و کریستین پونسور طراحی شده است باشد.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *