احتمال اینکه فیلم Deadpool 3 با درجه سنی R اکران شود کم است!

دیوید لیچ کارگردان قسمت دوم فیلم Deadpool  در مورد ساخت سومین قسمت این فیلم صحبت‌هایی کرده که شاید چندان به مذاق طرفداران خوش نیاید و آن این است که Deadpool 3 احتمالا با درجه سنی R ساخته نمی‌شود. شاید بتوان گفت از بعد از اینکه شرکت والت دیزنی (Walt Dinsey) کمپانی فاکس (Fox) و شخصیت‌های مارول را خرید انتظار این می‌رفت که ساخت Deadpool برای گروه سنی R‌ منتفی شود.

Deadpool 3

دیوید لیچ طی مصاحبه‌ای که اخیرا با بخش سینمایی سایت یاهو داشته در این رابطه گفته است:

فیلم Deadpool 2 درست است که با درجه سنی R اکران شد اما زیاد با خط مشی‌ای که دنیای مارول در پیش گرفته هم‌خوانی نداشت. از طرفی هیچ اجباری هم وجود ندارد که این سری فیلم حتما با درجه سنی R‌ اکران شود! همانطور که شرکت والت‌ دیزنی مجبور نیست فیلم‌هایی با درجه سنی PG-13 بسازد. به هر حال امیدوارم در نهایت تصمیمی گرفته شود که همه را راضی کند.

اینطور که از این سخنان برمی‌آید با اینکه مارول و والت دیزنی در این باره هنوز تصمیم‌های قطعی نگرفته‌اند ولی او دارد سعی می‌کند طرفداران Deadpool را برای تصمیم‌های جدیدی که در این زمینه گرفته می‌شود آماده کند. حتی در کنفرانس مطبوعاتی مارول در کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹ هم خبری از «دد پول» نبود. دیوید لیچ در این باره گفته است:

رازها و سوالات زیادی بر سر تصمیم دیزنی برای آینده مجموعه Deadpool وجود دارد ولی من با توجه به چیزهایی که شنیده‌ام نگاه مثبتی به تصمیمات دیزنی دارم و می‌دانم که او تصمیم درستی می‌گیرد. من فکر می‌کنم که آن‌ها فعلا در حال برنامه‌ریزی برای Deadpool هستند تا بتوانند آن را وارد فاز چهارم دنیای مارول کنند. کاری که چندان ساده نیست!

چند ماه پیش فیلم Once Upon a Deadpool (روزی روزگاری یک ددپول) در چین اکران شد. فیلمی که نسخه PG-13 ددپول ۲ است و برخی از صحنه‌های آن برای کاهش درجه سنی این فیلم تغییر کرده است. به این ترتیب Deadpool 2 توانست با کمک بازار چین پرفروش‌ترین فیلم از مجموعه X-Men در سرتاسر دنیا شود.

حالا رایان رینولذر که شخصیت دد پول را بازی می‌کند قرار است در فیلم X-Force (ایکس-فورس) برگردد. فیلمی که دنباله‌ای برای Deadpool 2 است. شخصیت‌های کیبل و دومینو هم با بازی جاش برولین و زازی بیتز در این فیلم حضور دارند. کارگردانی X-Force بر عهده درو گادرد است که فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل) را هم کارگردانی کرده است. او فیلم‌نامه X-Force را هم می‌نویسد. البته واقعا هنوز مشخص نیست که این فیلم ساخته می‌شود یا پروژه ساختش متوقف خواهد شد.

شما در مورد Deadpool 3 چه نظری دارید؟ به نظرتان کمپانی والت دیزنی آخرش چه تصمیمی می‌گیرد؟ نظرات‌تان را در بخش نظرات سایت نرد استیشن با ما در میان بگذارید.

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *