احتمال حضور گوئن استیسی در فیلم Avengers: Endgame

در Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) اتفاقات ۱۱ ساله دنیای سینمایی مارول (The Infinity Saga) خاتمه یافت و قسمت چهارم Avengers رکورد فیلم آواتار (Avatar) را هم شکست و پرفروش‌ترین فیلم جهان شد. حالا هم مدتی است که نسخه دیجیتال Avengers: Endgame منتشر شده و طرفداران از آن استقبال زیادی کرده‌اند. چه می‌شود اگر در این فیلم یکی از شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی حضور داشته باشد؟ این چیزی است که که یکی از کاربران ردیت می‌گوید!

گوئن استیسی

او در پایان فیلم Avengers: Endgame متوجه شخصی شده که لباسی شبیه به لباس شخصیت گوئن استیسی پوشیده است: دختری با موهای طلایی، کت آبی، کیف صورتی و دامن با طرح اسپایدرمنی. البته صورت این دختر مشخص نیست و شاید حتی این شباهت تصادفی باشد. اما مارول قبلا هم چنین اشاراتی کرده است! پس دور از ذهن نیست که پس از محبوبیت این کاراکتر در Spider-Man: Into the Spider-Verse (انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی) بخواهد در راستای گسترش دنیای مرد عنکبوتی از آن استفاده کند.

هرچند در Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) گوئن استیسی را ندیدیم. شاید او در قسمت بعدی سری فیلم‌های مرد عنکبوتی حضور داشته باشد. اگرچه ساخت قسمت بعدی برای مرد عنکبوتی هنوز رسما تایید نشده است. فعلا که میشل جونز یا MJ معشوقه پیتر پارکر است. باید دید که در قسمت سوم این موضوع تغییری می‌کند یا گوئن استیسی فقط به عنوان یک دوست وفادار در این فیلم حضور خواهد داشت.

منبع: au.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *