احتمال ساخته شدن فیلمی مشترک با شخصیت های X-men و Fantastic Four

دوشنبه 26 خرداد , 1399

از زمان اعلام خبر توسط کوین فیگ در سال ۲۰۱۹، گمانه زنی های زیادی در مورد معرفی فیلمی جدید با شخصیت های X-Men و Fantastic Four به جهان سینمایی مارول وجود دارد. هر ماه، به نظر می رسد جزئیات جدیدی از چگونگی تولید داستان این فیلم توسط استودیوفاش می شود و مارول قصد دارد تا آنها را در یک فیلم مشترک روی صحنه بیاورد، حتی خبری وجود دارد که عنوان می کن در فیلم آینده ی مردان ایکس، این گروه با باقی مانده ی انتقام جویان برخورد خواهد کرد. با این حال، اعتقاد بر این است که مورد اطمینان ترین منبع از همه افرادی که خبرهای موثق در این باره داشتند، راجر واردل است که ادعا می کند اطلاعات جدیدی در این باره دارد، از جمله نتیجه ی تصمیم گیری در مورد بازیگران موجود در این فیلم جدید.

اطلاعات بیشتر درباره ایکس من و چهار شگفت انگیز

وی در توییتر نوشت: فیلم X-Men و Fantastic Four شرکن مارول، اساساً مبتنی بر همتای زمینی آنها خواهد بود.” این بدان معناست که این دو جناح به عنوان بخشی از گروه چندنفره معرفی می شوند – روشی مناسب برای توضیح غیبت آنها تا کنون. اگر این راهی باشد که مارول پیش می برد، کارفرمایان می توانند بگویند که با استفاده از جزئیات پس زمینه چشمک زنانه و فراموش نشدنی آن در Thor: The World Dark این کار را برنامه ریزی کرده بودند.

می توان گفت X-men یک گروه ابرقهرمانی است. این گروه در ابتدا در یک سری کتاب کمیک  ظاهر شد که توسط استن لی و جک کربی ساخته شده و توسط مارول کمیک منتشر شد. ۲۰th Century Fox در سال ۱۹۹۴ حق فیلم را برای شخصیت ها بدست آورد و پس از پیش نویس های متعدد، برایان سینگر برای کارگردانی اولین فیلم که در سال ۲۰۰۰ منتشر شد، و دنباله آن، X2 (2003) استخدام شد، در حالی که برت راتنر کارگردانی X-Men: The Last Stand (2006). چندین فیلم اسپین آف نیز برای این مجموعه فیلم ها منتشر شده است.

ایکس من و چهار شگفت انگیز

واردل – که سابقه ی خوبی در نشت اخبار بزرگ مارول دارد – ادعا می کند که جان کراسینسکی برای نقش اصلی در حال مذاکره است – احتمالاً رید ریچاردز، رهبر Fantastic Four و گیانسارلو اسپوزیتو نیز جز گزینه هایی هستند که احتمالا نقشی کلیدی در این فیلم ایفا خواهند کرد. در حالی که ورود آنها به احتمال زیاد در فاز ۶ مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گزارش های دیگر پیش بینی کرده اند که Wolverine در اوایل مرحله ۵ ظاهر خواهد شد – اگرچه یک فیلم ویدئویی منتشر شد که حضور وی را در دیزنی + سریال فالکون و Soldier Winter را تأیید می کند. سال گذشته، طی مصاحبه ای با فیگ، او جزئیاتی درباره ی احتمال حضور Avengers را مورد بحث قرار داد: صحنه ای از Endgame که برای بینندگان جوان به شدت آسیب زا بود، و در کمیک کن، نام Avenger را که به Thanos در Endgame تقلیل داده شده است، نام برد.

منبع: independent.co.uk

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *