احتمال کراس اوور میان Venom 2 و Spider-Man: No Way

جمعه 26 شهریور , 1400

پس از ما‌ه‌ها شایعه‌پردازی درباره فیلم Spider-Man: No Way Home، اکنون دیگر تشخیص اینکه چه شخصیت‌هایی در فیلم حضور دارند یا ندارند کار سختی شده. 

احتمال کراس اوور میان Venom 2 و Spider-Man: No Way

پس از ما‌ه‌ها شایعه‌پردازی درباره فیلم Spider-Man: No Way Home، اکنون دیگر تشخیص اینکه چه شخصیت‌هایی در فیلم حضور دارند یا ندارند کار سختی شده. پیش از این گفته شده بود که شخصیت‌های دیگری از فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی مانند دکتر اختاپوس حضور پیدا می‌کنند که پس از انتشار تریلر فیلم، به واقعیت تبدیل شد. البته گمانه‌زنی‌های دیگری درباره حضور تام هاردی (در نقش ونوم) وجود داشت که با عکس جدید منتشر شده، احتمال کراس‌اوور Venom 2 و Spider-Man: No Way Home v را بیشتر کرده است.

تام هاردی طی چند سال اخیر با عملکرد خوب خود توانسته به موفقیت‌های زیادی مخصوصا در فیلم ونوم برسد. هاردی قبلا از اشتیاقش برای حضور در فیلم ونوم ۲ یا همان Venom: Let There Be Carnage و متحد شدن با تام هالند (پیتر پارکر) در دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است. اما تاکنون هیچ کدام از افرادی که در این فیلم‌ها دخالت دارند، جواب روشنی به طرفداران نداده‌اند.

به تازگی عکس جدیدی منتشر شده که تام هاردی را با یک کلاه طرح Spider-Man: No Way Home نشان می‌دهد. گویا این دقیقا همان کلاهی است که به تیم تولید No Way Home هم داده شده. این عکس توسط لین اودینگ، کارگردان و بد‌ل‌کار آمریکایی در اینستاگرام پست شده بود که در کنار تام هاردی نشسته است. البته این عکس اکنون پاک شده و همین مسئله آتش گمانه‌زنی‌ها را شعله‌ورتر کرده است. حالا شک‌وشبهه‌های زیادی درباره این کلاه وجود دارد، شاید هدیه‌ای از طرف سازندگان Spider-Man: No Way Home بوده و یا هاردی از طریقی آن را بدست آورده است. هرچه که باشد، بازار شایعات در فضای مجازی داغ شده و هواداران بسیار هیجان‌زده هستند.

هرچه به زمان اکران این دو فیلم نزدیک می‌شویم،‌ شایعات و اخبار بیشتری به چشم می‌خورد که طرفداران را بیش‌ از پیش هایپ می‌کند. اخیرا در اخبار دیگری خواندیم که اندی سرکیس، کارگردان ونوم ۲ در گفت‌وگوهای اخیر خود صحبت‌های جالبی درباره مرد عنکبوتی و ونوم و احتمال رویایی این دو شخصیت در آینده داشته است. فیلم‌های سینمایی ونوم ۲ (Venom: Let There Be Carnage) و Spider-Man: No Way Home به ترتیب در تاریخ ۹ مهر و ۱۶ آذر امسال اکران خواهند شد.

منبع: کمیک بوک

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *