از سریال های مارول استودیو چه خبر؟

استودیو مارول اخیرا به ساخت سریال هم علاقه‌مند شده است و با اینکه تا به امروز بیشتر آثار سینمایی تولید کرده است ولی حالا می‌خواهد برای سرویس استریم جدید دیزنی پلاس آستین بالا بزند و سریال‌هایی مثل سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، سریال Loki، سریال WandaVision (واندا ویژن)، سریال Hawkeye (هاوک آی)، انیمیشن What If?، سریال Ms. Marvel (خانم مارول)، سریال She Hulk (شی هالک) و سریال Moon Knight (شوالیه ماه) را بسازد تا سال آینده از سرویس استریم Disney Plus پخش شوند.

مارول استودیو

اما شبکه استریم هولو (Hulu) به تازگی ساخت سریال Ghost Rider را متوقف کرده و با این کارش آینده سریال‌های مارول در پرده‌ای از ابهام فرو رفته‌اند. اطلاعاتی که اخیرا از وضعیت این سریال‌ها منتشر شده می‌تواند تا حدودی ابهام‌ها را برطرف کند.

به گزارش ورایتی کوین فایگی برای این سریال‌ها هم بودجه‌های بزرگتری کنار گذاشته است هم تمام شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول را در دست دارد و می‌تواند در هر سریالی که می‌خواهد از آن‌ها استفاده کند. اینکه این سریال‌ها برای طرفداران جذاب باشد تا حدی برای مارول استودیو مهم بوده که به خاطرش کوین فایگی و مدیران ارشد مارول جلساتی برای بررسی استانداردهای فیلم‌های مارول در سریال‌ها برگزار کرده‌اند.

اینطور که خبرها نشان می‌دهند بودجه سریال های مارول استودیو چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده و این مبلغ معادل بودجه ساخت یک فیلم مارولی است. به نقل از ورایتی فصل اول چهار سریال مشترک مارول و نتفلیکس (که متشکل از ۱۳ قسمت است.) بودجه‌ای معادل ۲۰۰ میلیون دلار داشته است. یعنی به طور میانگین ۳.۸ میلیون دلار برای ساخت هر سریال لازم است. این سریال‌ها قرار است ۶ تا ۸ قسمت داشته باشند و ممکن است هر قسمت هزینه بیشتری بطلبد.

علاوه بر این‌ها ورایتی گفته است که بخش تلویزیون مارول هم بیکار ننشسته و دارد سریال Runaways (فراری‌ها)، سریال Helstrom (هل استروم) و سریال Cloak and Dagge (شنل و خنجر) را می‌سازد. از آینده این سریال‌ها هم اطلاعات چندانی در دست نیست و ممکن است هر لحظه یکی‌شان لغو بشوند! اینطور که پیداست پروژه‌هایی که بخش تلویزیونی مارول می‌خواهد در آینده روی‌شان کار کند بیشتر انیمیشن هستند و قرار است از هولو و دیزنی پلاس پخش بشوند.

نظر شما چیست؟ شما بیشتر مشتاق اخبار کدام سریال هستید؟ به منظور مطابقت هر چه بیشتر اخبار سایت نرداستیشن با سلیقه شما مخاطبان عزیز نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

منابع: screenrant.com

www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۲ پاسخ

تعقیب

  1. […] (۷) از سریال های مارول استودیو چه خبراز سریال های مارول استودیو چه خبر فروشگاه اینترنتی ایستگاه نرد […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *