استخدام سازنده سریال Chernobyl برای ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean

دوشنبه 6 آبان , 1398

به گزارش ورایتی، والت دیزنی کریگ مازن و تد الیوت را برای نویسندگی فیلمنامه Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کاراییب) استخدام کرده است. چون پاول ورنیک و رت ریس (که برای فیلم‌هایی چون Deadpool ـ ددپول، Deadpool 2 – ددپول ۲ و Zombieland – سرزمین زامبی ها هم نویسندگی کرده بودند.) بهمن ماه این پروژه را ترک کردند و روند پیش تولید Pirates of the Caribbean با رفتن‌شان متوقف شد.

کریگ مازن و تد الیوت سریال موفق Chernobyl (چرنوبیل) را در کارنامه درخشان خود دارند. این سریال توانسته ۲ جایزه امی را دریافت کند. به جز این کریگ مازن فیلمنامه‌های فیلم The Huntsman: Winter’s War (شکارچی: جنگ زمستان) ، مجموعه فیلم Scary Movie (فیلم ترسناک) و مجموعه فیلم The Hangover (هنگ اور) را هم نوشته که این کارها سابقه فوق‌العاده‌ای برایش درست کرده‌اند.

تد الیوت هم بار اولش نیست که در این پروژه‌های مربوط به دزدان دریایی شرکت می‌کند. او قبلا با همکاری تری روسیو فیلمنامه چهار قسمت اول Pirates of the Caribbean را نوشته است و خیلی‌ها او را به نوعی خالق این مجموعه می‌دانند.

Chernobyl

دیگر عوامل فیلم دزدان دریایی کارائیب هم کم کم دارند مشخص می‌شوند. برای تهیه‌کنندگی این ریبوت چشم‌ها به جری بروکهایمر دوخته شده است. البته حضور او هنوز قطعی نیست. شایعاتی هم مبنی بر عدم حضور جانی دپ در نقش جک اسپارو در این ریبوت منتشر شده است که ای کاش حقیقت نداشته باشد!

در سال ۲۰۱۷، وقتی که عملکرد پایین‌تر از انتظار فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند) همه را ناامید کرد دیزنی تصمیم گرفت این ریبوت را بسازد. ناگفته نماند که همان Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales بیش از ۷۹۴ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشت. پس انتظار می‌رود که این پروژه جدید بتواند سود بیشتری به جیب این کمپانی معروف سرازیر کند.

در مورد فروش بقیه قسمت‌ها هم باید گفت که پنج قسمت فیلم Pirates of the Caribbean فروشی معادل ۶۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان داشته‌اند. فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest و Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides را هم که دیگر می‌توانید حدس بزنید چقدر عالی ظاهر شدند! این دو فیلم فروشی بیش از یک میلیاد دلار داشتند. مجموعا می‌شود گفت که این مجموعه فیلم‌ها تاکنون ۴.۵ میلیار دلار در سراسر جهان فروش داشته‌اند. حالا باید دید این ریبوت می‌تواند این رقم را به ۶ میلیاردلار برساند یا خیر!

منبع: variety.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *