استقبال سرد بینندگان از افتتاحیه فصل دهم سریال The Walking Dead

دوشنبه 22 مهر , 1398

در میان تمام افتتاحیه‌هایی که فصل‌های گذشته سریال The Walking Dead داشته‌اند، این افتتاحیه که متعلق به فصل دهم این سریال با نام Lines We Cross  است کمترین بیننده را داشته است. این در حالی است که شبکه AMC امید زیادی به استقبال تماشاچیان از این سریال زامبی محور داشته و حالا نمی‌داند با این شروع ناامیدکننده باید چه کند. اینطور که آمار و ارقام منتشر شده در ددلاین نشان می‌دهند فقط ۴ میلیون بیننده قسمت افتتاحیه فصل دهم سریال The Walking Dead را دیده‌اند و این تعداد نسبت به قسمت اول فصل نهم ۳۴ درصد کاهش داشته است.

می‌توان گفت که با توجه به نقدهای مثبتی که پیرامون فصل نه این سریال وجود داشت انتظار آمار بهتری از این افتتاحیه می‌رفت.

The Walking Dead

البته ددلاین گفته که هنوز نمی‌توان از روی این آمار قضاوت قطعی کرد چون این فقط تعداد افرادی که در اولین پخش این قسمت را دیده‌اند است و وضعیت فصل دهم سریال مردگان متحرک با نمایش در بخش‌های دیگر شبکه AMC چه بسا بهتر هم بشود.

هفته قبل شبکه AMC بازگشت نقش مگی (با بازی لورن کوهن) در طول فصل دهم سریال The Walking Dead را تایید کرد و همین خبر هم خودش می‌توانست یک انگیزه قوی برای بینندگان این سریال باشد. در The Walking Dead  به جز لورن کوهن، نورمن ریداس، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جاش مک‌درمیت، کریستین سراتوس، ست گیلیام، راس مارکواند، کاری پیتون، آوی نش، کالان مک‌اولیف، سامانتا مورتون، تورا برچ و کوین کارول هم بازی می‌کنند.

در این فصل شاهد رفتن نقش میشون (با بازی دانای گوریرا) هم خواهیم بود. قبل از این شخصیت ریک گرایمز (با بازی اندرو لینکلن) دنیای زامبی ها را ترک کرده بود. حالا او هم قرار است در فیلم The Walking Dead بازگردد. سریال The Walking Dead همچنین برای فصل یازده هم تمدید شده است و قرار است یک اسپین آف هم بر اساس مجموعه‌اش ساخته شود.

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *