اسپایدرمن به مارول استودیو برمی‌گردد!

آن روز که با قاطعیت خبر از خروج قطعی مرد عنکبوتی از دنیای مارول دادیم فکرش را می‌کردید که یک روز خبر توافق کمپانی دیزنی و سونی را بدهیم و بگوییم اسپایدرمن همچنان در دنیای مارول حضور خواهد داشت؟ راستش خودمان هم فکرش را نمی‌کردیم.

مردادماه امسال گفته شد که مذاکرات والت دیزنی و سونی پیکچرز به سرانجام نرسیده و این دو کمپانی دیگر با هم همکاری نمی‌کنند. بنابراین برای اسپایدرمن (Spider-Man) هیچ چاره‌ای جز خروج از مارول استودیو نمانده بود! بعد از این خبر سونی پیکچرز هم تایید کرد که مرد عنکبوتی به دنیای مارول باز نخواهد گشت.

مارول استودیو

یک ماه پیش هم تونی وینسیکورا (مدیر عامل سونی پیکچرز) گفت که ظاهرا هیچ احتمالی برای حضور این ابر قهرمان محبوب در MCU وجود ندارد. حالا اخبار ثابت می‌کنند که در این دنیا نمی‌شود راجع به هیچ‌چیز اظهارنظر قطعی کرد! چون انگار قرار پیتر پارکر به خانه‌اش برگردد و اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول به کارش ادامه دهد.

لازم به ذکر است که توافق کمپانی والت دیزنی و سونی پیکچرز فعلا فقط شامل حال سومین قسمت فیلم Spider-Man شده است. گویا قرار است Spider-Man در یکی از فیلم‌ های دنیای سینمایی مارول هم حضور داشته باشد (البته هنوز مشخص نشده چه فیلمی). به گفته منابع نزدیک در این توافق قرار شده که کمپانی والت دیزنی ۲۵٪ از سود فروش فیلم را دریافت کند. در عوض ممکن است این شخصیت را در دنیای سونی هم ببینیم (البته هنوز مشخص نیست!).

 به جز این خبر خوشحال کننده مشخص شد که فیلم  Spider-Man 3 قرار است در تاریخ ۲۵ تیر ۱۴۰۰ (یعنی ۱۶ جولای ۲۰۲۱) اکران شود. این فیلم ظاهرا هنوز اسمش هم مشخص نیست و فقط می‌دانیم باز تام هالند در نقش اصلی ظاهر می‌شود. ظاهرا دو کمپانی فقط به انتشار همین اخبار بسنده کردند و دیگر اطلاعاتی از تیم نویسندگان و کارگردان بروز نداده‌اند. این هم بیانیه کوین فایگی (رییس مارول استودیو) در مورد بازگشت اسپایدرمن به مارول استودیو:

حالا که قرار است ماجراجویی اسپایدی در دنیای سینمایی مارول ادامه پیدا کند من خیلی هیجان‌زده‌ام. اصلا ما همه در مارول استودیو برای ادامه کار روی این شخصیت هیجان‌زده هستیم. مرد عنکبوتی نماد و قهرمانی قدرتمند است که داستانش را همه مخاطبان در هر سنی که هستند و در هر کجا جهان که هستند دوست دارند. همانطور که سونی در حال گسترش دنیای عنکبوتی خود است، اسپایدرمن تنها ابرقهرمانی است که می‌تواند در هر دو مجموعه حضور داشته باشد و هیچکس نمی‌داند که در آینده چه اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ می‌دهد.

به جز این اخبار دیگری از Spider Man در دست نیست ولی همین هم غنیمتی است! دو ماه تمام بود که همه طرفداران دو آتشه مرد عنکبوتی برزخی به تمام معنا را تجربه کردند و حالا فهمیده‌اند که شخصیت محبوب‌شان را قرار است نه در یک فیلم که حتی در دو فیلم دیگر از مارول استودیو ببینند. شما در این باره چه نظری دارید؟ آیا بازگشت اسپایدرمن به مارول استودیو برای شما هم خبری خوشحال‌کننده است؟

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *