اسپین‌آف سریال WandaVision در راه است

اسپین‌آف سریال WandaVision در راه است

به نظر می‌رسد دیزنی پلاس قصد دارد اسپین آف سریال وانداویژن را با محوریت شخصیت «آگاتا هارکنس» که «کاترین هان» نقش او را ایفا می‌کند، تولید کند. طبق گزارش‌های منتشر شده، «هان» در اسپین آف سریال ونداویژن که به عنوان یک «کمدی تاریک» توصیف شده یک بار دیگر نقش هارکنس را ایفا خواهد کرد. داستان دقیق و جزئیات بیشتری درباره این پروژه هنوز مشخص نشده است، اما «جک شفر» نویسنده سریال WandaVison نویسنده و تهیه‌کننده سریال جدید نیز خواهد بود. همچنین این اولین پروژه تحت قرارداد جدید شفر با استودیو مارول و تلویزیون قرن بیستم خواهد بود. مطمئنا طرفداران از شنیدن این خبر خوشحال هستند، زیرا آگاتا هارکنس نه تنها شخصیت پرطرفداری است بلکه نقش مهمی در دنیای مارول دارد.

آگاتا در کمیک‌های مارول، یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین جادوگران روی زمین محسوب می‌شود. او همچنین به عنوان بازمانده «محاکمات جادوگری در سیلم» در نبردها و درگیری‌های هر دو طرف خوب و بد داستان‌ها حضور داشته است.

اسپین‌آف سریال WandaVision در راه است

علاوه بر وانداویژن، آگاتا در فرانچایز Fantastic Four نیز نقش برجسته‌ای را ایفا کرد. همچنین شخصیت او برای اولین بار در کمیک‌های این مجموعه در دهه ۱۹۷۰ معرفی شد. آگاتا به جنگیدن در کنار چهار شخصیت اصلی این مجموعه داد تا اینکه سرانجام به مربی واندا تبدیل شد. همچنین باید عنوان کرد که آگاتا در انتها توسط اسکارلت ویچ کشته می‌شود اما همچنان به عنوان یک شبح در دنیای مارول حضور دارد.

مشخصا تمام موارد اشاره شده در کمیک‌های مارول برای شخصیت آگاتا می‌تواند زمینه مناسبی برای ساخت سریال اختصاصی این شخصیت باشد. سریال وانداویژن که مورد استقبال بسیار خوب طرفداران قرار گرفت برخی سوالات مربوط به این شخصیت از جمله منبع و ماهیت جادوی تاریک او را بدون پاسخ باقی گذاشت و فصل دومی از سریال نیز ساخته نخواهد شد. با این وجود اکنون فرصت مناسبی برای بررسی بیشتر این جادوگر به وجود آمده است.

هنوز درباره زمان ساخت اسپین آف سریال وانداویژن هیچ گزارشی منتشر نشده است و انتظار می‌رود در آینده اخبار جدیدی درباره این پروژه توسط مارول و دیزنی منتشر شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *