ترنس وینتر از اسپین آف The batman کناره گیری کرد

پنج‌شنبه 29 آبان , 1399

ترنس وینتر که سابقه درخشانی در کارنامه خود دارد ، به خاطر اختلاف با تهیه کننده اسپین آف The Batman از این مجموعه جدا شد.

اسپین آف The Batman

ترنس وینتر با سابقه نویسندگی فیلم The Wolf Of Wall Street، خالق سریال Boardwalk Empire و یکی از اصلی ترین افرادی که باعث موفقیت سریال The Sopranos بود متاسانه از پروژه اسپین آف فیلم The Batman جدا شد.

با اعلام ساخته شدن اسپین آف فیلم The Batman و خصوصا با تایید این موضوع که ترنس وینتر شورآنر این مجموعه بود، بسیار از طرفداران خود را برای یک مجموعه درجه یک آماده کرده بودند و بسیار هیجان زده شده بودند که متاسفانه و با توجه به اخبار منتشر شده، ترنس وینتر از اسپین آف بتمن جدا شد. دلیل اصلی این جدایی ناشی از اختلاف او با تهیه کننده آن بود.

اختلافات از آنجایی شکل گرفت که فیلمنامه مد نظر ترنس وینتر دراماتیک بوده و به هیمن جهت از سمت مت ریوز و تهیه کنندگان پس زده می‌شود. همین امر باعث می‌شود تا ترنس وینتر از این پروژه کناره‌گیری کند.

در حال حاضر تهیه‌کنندگان و عوامل اسپین آف The Batman در تلاش برای یافتن شورآنری جدید هستند. چیزی که بیش از همه چیز به چشم می‌آید رفتار مت ریوز است. زیرا او باور داشت که ترنس وینتر بهترین فرد برای این مجموعه است و هیچ کس مثل او نمی‌تواند عمق فساد در گاتهام را به تصویر بکشد. حال او دیگر در این مجموعه نیست و قطعا یک امتیاز منفی برای این اسپین آف خواهد بود.

داستان سریال اسپین آف یک سال قبل از فیلم The Batman جریان دارد. اکنون این سریال نه سازنده‌ای دارد و نه مشخص است دقیقا در چه زمانی قرار است عرضه شود. فیلم The Batman نیز تاریخ اکران خود را به تازگی تغییر داده است و قرار است این اثر محبوب و پرطرفدار در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ ( ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ) به روی پرده سینماها خواهد رفت.

منبع: hollywoodreporter

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *