اطلاعات جدیدی از فیلم The Batman منتشر شد

شنبه 26 تیر , 1400

کالین فارل، بازیگر نقش پنگوئن فیلم The Batman طی یک مصاحبه توضیح داد که حدودا چند دقیقه و طی چند سکانس در اثر جدید مت ریوز و برادران وارنر ظاهر می‌شود.

اطلاعات جدیدی از فیلم The Batman منتشر شد

آزوالد کاپلبات یا پنگوئن را بدون شک تعداد قابل توجهی از طرفدارهای شخصیت بتمن می‌شناسند. به همین خاطر وقتی کالین فارل ۴۵ساله برای این نقش انتخاب شد و سپس او را با گریم سنگین صورت در تریلر فیلم The Batman دیدیم، واکنش‌های زیادی در اینترنت قرار گرفتند. این وسط خیلی‌ها می‌خواستند بدانند که وی چه‌قدر در فیلم حضور دارد. حالا کالین فارل در یک مصاحبه‌ی جدید پاسخ پرسش طرفدارها را داده است.

او صحبت‌های خود را با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا/کووید ۱۹ شروع می‌کند. زیرا قطعا به یاد دارید که چند نفر مختلف طی ماه‌های متفاوت سر صحنه‌ی فیلم‌برداری The Batman مبتلا به کرونا شدند و حتی یکی از افراد دچارشده به بیماری خود رابرت پتینسون، بازیگر اصلی بود. فارل می‌گوید: «واضح است که کووید وقتی ما در ماه مارچ سال ۲۰۲۰ میلادی مشغول فیلم‌برداری بودیم، گریبان دنیا را گرفت. من در همان زمان شهر لندن را ترک کردم و فیلم‌برداری متوقف شد. درحالی‌که می‌دانستیم تکمیل فیلم‌برداری چهار یا پنج ماه دیگر زمان خواهد برد. سپس مدتی گذشت و مجددا به سر صحنه‌ی فیلم‌برداری بازگشتیم. بعد ناگهان رابرت، بازیگر نقش بروس وین مبتلا به کووید ۱۹ شد و ما از خود می‌پرسیدیم که یعنی بتمن لعنتی هم کرونا گرفت؟».

با همه‌ی تاخیرها و مشکلات به وجود آمده عملا ۱۲ تا ۱۴ ماه از روز شروع فیلم‌برداری فیلم The Batman تا روز پایان یافتن این پروسه زمان برد. راستی کارل چه‌قدر در فیلم حضور دارد؟ کمتر از مدت‌زمانی‌که برخی از طرفدارها فکر می‌کردند. او در این رابطه توضیح می‌دهد: «من فقط در پنج یا شش سکانس حضور دارم. پس نمی‌توانم برای دیدن فیلم The Batman صبر کنم. چون می‌دانم که به خاطر حضور من خراب نمی‌شود.

این شرایط برای من آزادی‌بخش است. صرفا طی آن ۹ دقیقه‌ی لعنتی حضور خود در فیلم مقداری معذب می‌شوم و بعد با اشتیاق به‌دنبال کردن سایر دقایق می‌پردازم. نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم مت ریوز چگونه این دنیا را زنده کرده است».

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *